با تلاش شبانه روزی حراست مخابرات و همراهی و همکاری گسترده نیروی انتظامی، سارقان منصوبات و تجهیزات شبکه مخابراتی و اخلالگران ارتباطات شهرهای اندیمشک، آبادان و خرمشهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 02 April 2021

با تلاش شبانه روزی حراست مخابرات و همراهی و همکاری گسترده نیروی انتظامی، سارقان منصوبات و تجهیزات شبکه مخابراتی و اخلالگران ارتباطات شهرهای اندیمشک، آبادان و خرمشهر دستگیر شدند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان با همکاری و همت نیروهای حراست مخابرات و تلاش گسترده و همراهی سبز پوشان نیروی انتظامی در شهرستان های اندیمشک، آبادان و خرمشهر، سارقان منصوبات و تجهیزات مخابراتی و عاملان تخریب و قطعی شبکه فیبر نوری دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

بر اساس این گزارش در روزهای آغازین سال جدید، تخریب عمدی، سرقت تجهیزات و منصوبات شبکه مخابراتی و قطع شبکه فیبر نوری باعث اختلال و بروز مشکلاتی در شبکه ارتباطی شهروندان شهرستان اندیمشک شد که با تلاش گسترده و چندین ساعته، تیم های عملیاتی و فنی مخابرات توانستند کلیه ارتباطات شهرستان را
پایدار و شبکه مخابراتی را نرمال و وارد مدار کنند.

گفتنی است پس از اعلام گزارش تخریب و سرقت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروهای خدوم پلیس آگاهی قرار گرفت که در این راستا همکاری حراست مخابرات منطقه با تیم های تخصصی و مجرب پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی پلیسی و اطلاعاتی، سارقان تجهیزات و منصوبات مخابراتی دستگیر و برای طی کردن مراحل قانونی، بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

در این شرایط که پایداری ارتباطات برای انجام فعالیت های روزانه مردم اهمیت زیادی دارد، متاسفانه تخریب و سرقت تجهیزات و کابل های شبکه مخابراتی در شهرها مشکلات زیادی برای شهروندان خوزستانی به وجود آورده است.

مخابرات منطقه خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی فرمانداران و پلیس آگاهی، از عموم شهروندان تقاضا دارد که با مشاهده هر گونه تخریب و سرقت منصوبات و تجهیزات - اموال عمومی - مخابراتی، مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا شاهد مختل شدن شبکه مخابراتی و قطعی ارتباطات شهروندان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار