مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از خانه هنرمندان اهواز علاوه بر برطرف کردن کمبود سرانه فضای فرهنگی در اهواز ، حرکتی رو به جلو در زمینه ارتقای فضای فرهنگی این شهرستان خواهد بود
کد خبر: ۹۵۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 31 March 2021

محمد جوروند در دیدار با قاسم سلیمانی، استاندار خوزستان در استانداری اظهار داشت: خانه هنرمندان اهواز پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته است و با تزریق اعتبار می توان آن را در ماه‌های پیش رو به بهره‌برداری رساند.
وی افزود: این طرح با ۶ هزار متر زیربنا دارای بخش ‌های مختلف شامل سالن سینما، سالن نمایش و دیگر فضاهای مورد نیاز هنرمندان استان است که با موافقت استاندار خوزستان اعتباری برای بهره برداری از این فضا در نظر گرفته می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ارائه گزارشی از حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر و آسیب‌هایی ناشی از کرونا به هنرمندان گفت: وام هایی باهدف جبران بخشی از خسارت ها و آسیبهای ناشی از شرایط کرونایی به این حوزه و هنرمندان وارد شده، در نظر گرفته شده که لازم است درپرداخت آن ها تسریع شود.

وی با اشاره به تاکید استاندار خوزستان بر اهمیت راه اندازی پویش‌ها با توجه به وصعیت شیوع کرونا و نزدیک شدن به روز طبیعتبر نقش فعالیت رسانه‌ها در این زمینه تاکید کرد.

وی توضیح داد: همکاری رسانه‌ها با کادر درمان برای شکست زنجیره انتقال و شیوع کرونا، بسیار مهم و موثر بوده است.
به گزارش ایرنا پروژه ساخت خانه هنرمندان اهواز از سال ۱۳۹۰ شروع شده و در حال حاضر این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه خانه هنرمندان اهواز با شش هزار متر مربع زیر بنا در پنج طبقه و شش سالن در کنار تالار آفتاب اهواز در حال احداث است که با راه اندازی این مکان دغدغه بساری از هنرمندان برای داشتن فضای خاص برای فعالیتهای فرهنگی و هنری برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار