معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بخشی از اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های زیرساختی شهرستان‌های استان از منابع مالی نهادها و موسسات غیردولتی مانند بنیادهای علوی، برکت و مستضعفان تامین می شود.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 30 March 2021

فاضل عبیات با اشاره به اینکه تاکنون برای رسیدگی به مشکلات زیرساختی شهرهای استان خوزستان ۱۸ نشست با حضور مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است اظهارداشت: مهمترین پروژه‌های استان در بخش زیرساخت‌ها شامل طرح های آبرسانی، اصلاح شبکه، احداث جاده‌های اصلی و روستایی است.

وی ادامه‌داد: منابع استانی برای تکمیل این پروژه ها محدود است اما با ابتکار استاندار خوزستان، از ظرفیت موسسات غیردولتی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی آنها برای تامین منابع اعتباری تکمیل این پروژه‌ها استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح‌کرد: به‌همین منظور طی روزهای آینده دیدارهایی با مسئولان ارشد این بنیادها انجام خواهد شد.

عبیات یادآورشد: بر اساس مذاکراتی که صورت گرفته، تعدادی از این بنیادها نسبت به مشارکت در تامین اعتبارات برخی از پروژه های محرومیت‌زدا در استان خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: به منظور معرفی پروژه‌های نیمه تمام استان، لیستی از این طرح‌ها در حال تهیه است که برای تکیمل هر کدام از آنها منابع مالی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان‌کرد: تکمیل این پروژه‌ها در ایجاد رضایتمندی عمومی در بین مردم تاثیر مستقیمی دارند.

بر اساس این گزارش سهم خوزستان از بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش اعتبارات استانی ۸.۵ درصد و در بخش اعتبارات ملی ۹.۵ درصد پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار