همزمان با ایام نوروز و شعبانیه انجام گرفت؛
تابناک- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: همزمان با شروع سال جدید و همچنین ایام شعبانیه و با توجه به شرایط اقلیمی و خشکسالی و همچنین متاثرین از شرایط فعلی کرونا ، ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین متاثرین از خشکسالی و نیازمندان در استان بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 29 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، غلامرضا حاجیانی با اشاره به شرایط اقلیمی گرم و خشک استان بوشهر و همچنین خانوارهای متاثر از بیماری کرونا بیان کرد: هلال احمر همواره در بحران‌ها حضوری مؤثر داشته و در شرایط کنونی، خدمت به اهالی مناطقی که از خشکسالی و بیماری کرونا رنج می‌برند و معیشت آنها تحت تاثیر قرار گرفته است از جمله اقداماتی است که توسط این جمعیت انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در این راستا ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای افراد بی بضاعت و آسیب دیدگان از خشکسالی برای توزیع بین این عزیزان در ایام نوروز تهیه شد.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها شامل اقلام خوراکی مختلفی است و ارزش هر بسته کمک معیشتی سه میلیون ریال میباشد ، تصریح کرد: این کمک ها در هفته اخیر توسط شعب جمعیت احمر استان بوشهر توزیع و به دست نیازمندان و متاثرین از خشکسالی رسانده شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار