مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از امدادرسانی به ۱۸ موردحادثه انجام شده و امداد رسانی به ۴۶ نفر در تعطیلات ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹ 27 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از، فارس،فرزین معتمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان، اظهار داشت: در طول ایام تعطیلات نوروزی تمامی پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در راستای ارائه خدمات امدادرسانی در حوادث احتمال آمادگی کامل را دارند.

وی ادامه داد: امدادگران و داوطلبان در ۱۶ پایگاه ثابت امداد و نجات بین جاده‌ای با پتانسیل بالغ بر یک‌هزار و ۷۲۵ نفر در روز در قالب تیم‌های واکنش سریع، درمان اضطراری و تیم امداد هوایی در طول طرح نوروزی که از ۲۵ اسفنده ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح امدادرسانی سریع و به‌موقع به حوادث بین جاده‌ای در طول مدت تعطیلات و همچنین آمادگی کامل، امدادرسانی، اسکان اضطراری در حوادث و بلایای طبیعی احتمالی و غیرمترقبه است.

وی اشاره‌ای به امدادرسانی‌های صورت گرفته در طرح نوروزی داشت و گفت: در مجموع تا روز گذشته ۱۸ مورد حادثه رخ داده که هشت مورد از آن حادثه جاده‌ای و یک مورد ریزش‌آوار و هفت مورد حادثه کوهستانی بوده که ۴۶ نفر نیز در این حادثه‌ها مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافت.

معتمدی اضافه کرد: در این طرح ۸۱ دستگاه خودرو و یک فروند بالگرد آماده ارائه خدمت مطلوب در کمترین زمان به مصدومان و آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث است.

وی در پایان، گفت: مردم در شرایط بحرانی می‌توانند با شماره ۱۱۲ اطلاع‌رسانی کنند تا در میانگین زمانی ۹ تا ۱۲ دقیقه امدادگران خود را به محل حادثه برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار