پاسخ یوسفی به حواشی سفر نمایندگان به چهارمحال؛
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف نمایندگان هر دو استان سعی بر شفافیت و پاسخ به شبهات در خصوص انتقال آب و تحقیق و بررسی بیشتر بر این موضوع دارند.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 25 March 2021

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف نمایندگان هر دو استان سعی بر شفافیت و پاسخ به شبهات در خصوص انتقال آب و تحقیق و بررسی بیشتر بر این موضوع دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی تابناک به شهرکرد، مجتبی یوسفی امروز پنجشنبه(۵ فروردین ماه) در حاشیه نشست مشترک مجمع نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری با هدف جلوگیری از انتقال آب کارون که در شهرکرد برگزار شد در خصوص مطالبی که در قالب اعتراض به نمادین بودن این حرکت عنوان شد، اظهار داشت: یکی از روش هایی که نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای دفاع از منافع مردم می توانند در سطح ملی پیگیری و مطالبه کنند، طرح سوال، طرح استیضاح یا تحقیق و تفحس است.

وی با اشاره به عدم هماهنگی میان نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری در دوره های گذشته، افزود: در این دوره با اجماع نمایندگان و با طرح سوال و طرح استیضاح وزیر تا امروز جلوی تکمیل پروژه بهشت آباد گرفته شده و این روند ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، عنوان کرد: نمایندگان دو استان علاوه بر جلوگیری و مخالفت با اقدامات مربوط به انتقال آب، پروژه هایی را نیز برای تامین آب شرب مناطق مختلف هر دو استان که با کمبود و تنش آبی مواجه هستند را در دستور کار خود قرار داده و اعتبار آن را نیز تامین کردند.

یوسفی همچنین بیان کرد: نمایندگان با اعلام فراخوان در بین اهالی رسانه و مطبوعات سعی بر تحقیق و بررسی دقیق این ادعاها داشته و خواهان شفافیت در این زمینه است.

وی در ادامه گفت: پیش از این سفر، از همه صاحب‌نظران درخواست به عمل آمد تا با حضور در صحنه از نزدیک شاهد بررسی و تحقیق در مورد این پروژ که بی شک حیات هر دو.استان را به خطر می اندازد، باشند.

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: نمایندگانی که در این تحقیق و بررسی شرکت داشتند نه اهداف سیاسی و نه اهداف تبلیغاتی داشته و تنها به دنبال حفظ و صیانت منافع از دست رفته خوزستان و چهارمحال و بختیاری هستند.

برچسب ها: مجتبی یوسفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار