رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۴۸ ساعت گذشته روند مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان خوزستان افزایشی شده که نگران کننده است.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 24 March 2021

دکتر فرهاد ابول نژادیان در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: روند کاهشی بیماری در خوزستان به ویژه در شهرهای اهواز و کارون از روز ۲۷ اسفندماه شروع شد و تا یکم فروردین ادامه داشت اما در ۲ روز گذشته مجددا بار مراجعه به مراکز درمانی این استان افزایش یافته است.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی افزایش روند بیماری در خوزستان، شلوغی هفته آخر اسفندماه و تردد زیاد مردم در سطح شهر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: امیدواریم این روند افزایش کرونا کوتاه مدت بوده و ادامه پیدا نکند تا پیک بیماری را مهار کنیم.

وی اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت وضعیت ۲ شهرستان بهبهان و ایذه قرمز شده است که امیدواریم مردم این شهرستان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به ما کمک کنند تا بتوانیم روند بیماری را در این شهرستان ها کاهشی کنیم.

ابول نژادیان گفت: از مردم انتظار داریم از تردد در خیابان ها، حضور در دورهمی های خانوادگی، دید و بازدید در ایام عید خودداری کرده و به صورت تلفنی جویای حال یکدیگر شوند.

با قرمز شدن ۲ شهرستان بهبهان و ایذه تعداد شهرهای قرمز کرونایی استان خوزستان به ۹ شهرستان افزایش یافت.

۹ شهرستان در استان خوزستان نیز نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار