مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ 24 March 2021

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان متن پیام فرهاد ایزدجو به شرح زیر می باشد:

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدید حیات طبیعت و تجلی بخش ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست که شروع فصل جدیدی سرشار از شوق برای حرکت به سوی رشد، تعالی و پیشرفت در جهت نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی و شکوفایی بیش از پیش.

بهار آغاز دوباره ای است برای عهد و پیمان جدید، با خود و دیگران.

سال ۱۳۹۹ در حالی به پایان رسید که سختی های زیادی را کشور عزیزمان متحمل شده است. فراگیری بیماری کرونا در کنار تحریم های ظالمانه دشمنان، شرایطی بس دشوار در همه عرصه ها بر مردم تحمیل نمود. در صنعت و آب برق نیز تلاش همه جانبه همکاران عزیز موجب شد یکی از سخت ترین دوره های کاری با عملکردی مناسب و خوب طی شود، به ویژه نقطه درخشان این تلاش ها در تولید انرژی در تابستان و تامین آب مناسب در سال ۱۳۹۹ نمود داشت.

امید آنکه با همراهی و تلاش همکاران صمیمی و دلسوز همه با هم و در کنار هم با بهرمندی از تجارب گران بهای همه عزیزان، برای سال جدید طرحی نو در انداخته و با امید، همدلی،همسویی، پشتکار و احساس مسئولیت، به اهداف عالیه سازمان دست یافته و برگ های زرین دیگری در کارنامه مجموعه خود به ثبت رسانیم.

در پایان از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی را در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی خواهانم و از درگاه آن حضرت ایامی فرخنده،‌ مبارک و سرشار از سلامتی را برای تک‌تک همکاران بزرگوار و خانواده بزرگ صنعت آب و برق خوزستان آرزو می‌نمایم.

فرهاد ایزدجو

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار