گردهمایی تبیین اهداف و برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۰ گروه فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت فولاد خوزستان و مدیران عامل شرکت‌ های تابعه، ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ در مهمانسرای نور دویست دستگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 19 March 2021

گردهمایی تبیین اهداف و برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۰ گروه فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت فولاد خوزستان و مدیران عامل شرکت‌ های تابعه، ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ در مهمانسرای نور دویست دستگاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، علی قلعه‌نوی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان گروه که در شرایط سخت تحریم ها و شیوع ویروس کرونا تولید را پایدار نگه داشتند، اظهار داشت: عملکرد گروه فولاد خوزستان را به صورت فصلی پایش و میزان پیشرفت برنامه های عملیاتی و تحقق بودجه را در بستر نظام مدیریت استراتژی گروه فولاد خوزستان ارزیابی خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت: تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع بالا دستی و پایین ‌دستی از استراتژی های محوری فولاد خوزستان خواهد بود و تمرکز بر حضور فعال و مشارکت در بخش اکتشاف معادن سنگ آهن و در نهایت توسعه ظرفیت تولید کنسانتره از یک سو و بازگشت خط نورد ورق عریض به خطوط تولید شرکت و همچنین برنامه ریزی جهت توسعه ظرفیت در پایین دست در هر دو محصولات تخت و طویل از سوی دیگر، از برنامه های سال جدید خواهد بود. همچنین بازنگری در فعالیت‌ های شرکت‌ های تابعه که در چرخه تولید فولاد قرار دارند، از اولویت‌های سال ۱۴۰۰ است.
در ادامه رضا طاهری رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: علیرغم مشکلات شیوع ویروس کرونا و تحریم‌ های ظالمانه، در بحث تولید طبق برنامه‌ پیش‌بینی شده، عمل کرده ایم. در سال آینده نیز اولویت مجموعه، سلامت نیروی انسانی، رفاه کارکنان، تولید پایدار و توسعه و نوسازی تجهیزات است.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان و کارکنان تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان شعار " ما می توانیم" را در شرایط سخت تحریم ها و شیوع ویروس کرونا در عمل اثبات کردند.
مهران عباس‌ زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در این نشست اظهار داشت: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، با تحقق صددرصدی برنامه های شرکت فولاد خوزستان و بر اساس اهداف مصوب ابتدای سال، توانستیم یک بیلان کار و نتیجه مطلوب داشته باشیم.
وی افزود: در سالی که واقعا با سختی بر همه ما گذشت، توانستیم در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، در بُعد منابع انسانی با استفاده از رویکردهای مناسب، آرامش ذهنی و روحیه جنگندگی و تمایل به تحقق اهداف تولید را حفظ کنیم و همکاران سخت‌ کوش ما اجازه ندادند محدودیت‌ ها خدشه‌ای بر روند پایدار تولید در فولاد خوزستان وارد کند.
عباس زاده تاکید داشت: طرح ساماندهی سرمایه های انسانی و ساختار در گروه فولاد خوزستان با هدف هم افزایی و ارتقا بهره وری، بازنگری دوره ای طبقه بندی مشاغل و همسان سازی در سطح گروه فولاد خوزستان از اولویت های سال آینده خواهد بود.
میثم شهنیانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیز در این مراسم اظهار داشت: خبر خوب در پایان سال جهش تولید، نهایی شدن مراحل پایانی قرارداد اسلب عریض است. با شروع این پروژه یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ها یعنی مواد اولیه شرکت فولاد اکسین تامین خواهد شد.
وی گفت: ۱۳۹ پروژه در مجموعه تعریف شده است، که ۵۱ پروژه در مرحله مهندسی، ۲۹ پروژه در مرحله مناقصه و ۵۹ پروژه در حال اجرا است. از مهم ترین پروژه‌ها می‌توان به برگزاری مناقصه و عقد قرارداد اکسیژن ۴، تیپلر ۳ و اولر برس HPGR اشاره کرد. امیدواریم در سال ۱۴۰۰ این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
در پایان این برنامه محمود لندی معاون بهره‌ برداری اظهار داشت: فولاد خوزستان در سال جاری علیرغم تمام محدودیت ها، با همت کارکنان تلاشگر توانست طبق برنامه پیش بینی شده تولید خود را پوشش دهد و با کاهش چشم گیر حوادث فردی، تولید ایمن را تجربه کند.
وی تاکید داشت: بخش تولید نبض هر کارخانه به شمار می آید. در شرایط شیوع ویروس کرونا، هیچ گاه تولید مجموعه متوقف نشد و این نشانه ی همت بلند کارکنان و درایت و مدیریت مسئولان، خصوصا همکاران بنده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا فولاد خوزستان بود؛ جا دارد از همه ی دست اندرکاران صمیمانه تشکر نمایم و امیدوارم به زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس در کشور عزیزمان و سراسر جهان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار