پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن سال نو
کد خبر: ۹۵۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 20 March 2021

بنام خداوند بخشنده و مهربان
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
به لطف خداوند منان و آفریننده زیبایی های خلقت، نوروز و بهاری دیگر از راه رسید و نوید شکوفایی و امید در عرصه‌های مختلف زندگی را به ارمغان آورد.
حمد و سپاس خداوند منان که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ فولاد خوزستان توانستند با سعی و تلاش بی‌ وقفه و با اراده ای ستودنی به اهداف متعالی مجموعه دست پیدا کنند.
۵۶ ستاره درخشان در آسمان افتخارات شرکت فولاد خوزستان، مسیر حرکت به سوی پیشرفت و موفقیت را ترسیم کردند. ۵۶ لاله ی سرخی که با نثار خون شان در راه دفاع از میهن اسلامی و تداوم حرکت چرخ صنعت، نام شان برای همیشه در تاریخ شرکت فولاد خوزستان جاودانه می‌ ماند.
در سالی که گذشت، علاوه بر تشدید تحریم‌ های ظالمانه، متاسفانه همه‌‌گیری ویروس کرونا بر کشور عزیزمان سایه انداخته بود. در این مدت همگان شاهد ایثار و فداکاری کادر درمان بودیم. فرشتگانی سپیدپوش که در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند و در این راه جان خویش را تقدیم سلامت جامعه نمودند.
بی تردید کارکنان شریف شرکت فولاد خوزستان هرگز رشادت‌ های این عزیزان را فراموش نکرده و وظیفه خود می‌دانند، حمایت‌های بی‌ دریغ را از سفیران سلامت به عمل آورند.
از همان ابتدای همه‌گیری این ویروس، کارکنان مجموعه نسبت به توصیه‌ های وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی کوشا بودند، از این جهت امید است با رعایت همگانی و واکسینه شدن کشور، هرچه زودتر جشن رهایی از ویروس کرونا را با حضور آحاد ملت، به ویژه کادر درمان، برگزار نماییم.
در بحث تولید، با توجه به محدودیت‌های کرونایی و برق که ممکن بود باعث افت خطوط مختلف تولید شود، فولاد مردان کاری ماندگار از خویش بر جا گذاشتند؛ ارتقای تولید روزانه، ماهانه، شش ماهه و همچنین رسیدن به مرز تولید «سه میلیون و هفتصد و نود هزار تن» شمش فولادی در پایان سال ۱۳۹۹، نشان از عزم، اراده و پشتکار بی‌‌بدیل کارکنان مجموعه‌ی فولاد خوزستان دارد.
با این پشتکار و به یاری خداوند متعال برنامه تولید مجموعه فولاد خوزستان در سال جدید «سه میلیون و هشتصد هزار تن» خواهد بود که با همتی که در تک‌ تک کارکنان عزیز سراغ دارم، یقینا این مهم دست‌ یافتنی خواهد بود.
توکل، اخلاص، هوشیاری، دقت، رعایت نکات ایمنی، حفظ ارزش های اصیل و شکر بر نعمات الهی، شرط توفیق و خلق پیروزمندانه همت‌ های بزرگ خواهد بود.
پیش‌شرط دستیابی به اهداف و موفقیت، برخورداری از منابع انسانی کارآمد و متعهد است. خوشبختانه با وجود همکاران تلاشگر می‌توان امیدوار بود که در سال جدید نیز با ارتقای سطح تعلق سازمانی و روحیه مشارکت‌ جویی در تحقق اهداف تعیین شده و اجرای برنامه‌های راهبردی به افق‌های مطلوب‌تری دست یافته و شاهد بالندگی و موفقیت روزافزون مجموعه‌ی فولاد خوزستان باشیم.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، امیدوارم در سال ۱۴۰۰ ذیل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بر مدار اقتصاد مقاومتی اخبار امیدوار‌ کننده و مسرت‌ آفرین، زینت‌ بخش زندگی آحاد مردم ایران باشد.
در پایان برای همکاران تلاشگر و خانواده محترم آن ها و همچنین مردم عزیز ایران اسلامی سالی پر برکت، توام با موفقیت و تندرستی را آرزومندم.
و من الله التوفیق
علی قلعه نوی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار