رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با تلاش حفاظت اطلاعات دادگستری استان سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی شناسایی و منهدم شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 17 March 2021

 حجت الاسلام صادق مرادی در این خصوص اظهارداشت: دستگاه قضایی در مسیر تحول خود، در حال برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات درون دستگاهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری، عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده است.

وی ادامه داد: طی پنج ماه اخیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان شناسایی و منهدم شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان این باند اول اقدام به جعل اسناد رسمی کرده بود افزود: باند دوم نیز جعل الکترونیکی در شبکه CMS دادگستری انجام می‌داد.

مرادی یادآورشد: همچنین باند سوم اقدام به کلاهبرداری، اخاذی و مدعی نفوذ بوده‌اند که متاسفانه شامل تعدادی از پرسنل ناجا، دادگستری، اداره ثبت و اسناد و وکیل بوده‌اند و در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان خاطرنشان‌کرد: در این اقدامات با ۳۳ نفر از این افراد که جرم آنها رشوه، تشکیل شبکه ارتشاء، جعل اسناد رسمی، اخاذی، اعمال نفوذ، انتقال مال غیر، جعل و سرقت اسناد رسمی و زمین خواری بوده برخورد قانونی شد.

وی تاکید کرد: فرادی که با اقدامات مجرمانه به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌رسانند قطعا با برخورد قاطعانه و بدون اغماض مواجه خواهند شد.

رئیس دادگستری خوزستان از مردم خواست در صورت مواجهه و مشاهده افراد سودجو و زیاده خواه تحت هر عنوان و در هر سمت و منصبی موارد را فوراً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش کنند و اجازه ندهند که در دام این کلاهبرداران گرفتار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار