مصطفی اژدری زاده مدیر پروژه‌های ساختمانی و سازه: روشنایی جاده‌های دسترسی به شرکت فولاد خوزستان، حد فاصل ورودی شماره دو تا میدان فولاد و سیصد دستگاه تامین گردید.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 16 March 2021

مصطفی اژدری زاده مدیر پروژه‌های ساختمانی و سازه: روشنایی جاده‌های دسترسی به شرکت فولاد خوزستان، حد فاصل ورودی شماره دو تا میدان فولاد و سیصد دستگاه تامین گردید.
مصطفی اژدری زاده مدیر پروژه‌های ساختمانی و سازه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: حدفاصل ورودی شماره 2 شرکت تا میدان فولاد و سیصد دستگاه، از مسیرهای پرتردد کارکنان و ساکنین منازل سازمانی دویست دستگاه و سیصد دستگاه می‌باشد که متاسفانه گاهی شاهد تصادفات منجر به جراحت و فوت بودیم. از دلایل بروز حوادث می‌توان به بار ترافیک سنگین ناشی از تردد خودروهای سبک و سنگین و نبود روشنایی مسیر اشاره کرد.

وی افزود: برای انجام پروژه تامین روشنایی جاده‌ها، همتی مضاعف گمارده شد و طی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و موافقت مدیرعامل، اجرای فعالیت به صورت مستمر و در دو شیفت کاری و همچنین روزهای تعطیل ادامه پیدا کرد و به بهره برداری رسید.

اژدری زاده در بیان تاثیر شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا بر انجام پروژه اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه باعث افزایش برخی قیمت‌ها از جمله پایه‌های روشنایی و کابل‌ها گردید و شیوع بیماری کرونا نیز باعث تعطیلی کار در برخی روزها شد و زمان کاری را نیز تحت الشعاع قرار داد، ولی با این حال پیمانکار پروژه با تمام توان کار خود را پیش برد و بر اساس همان ردیف‌های قراردادی کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رساند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و مدیریت پروژه‌های ساختمانی و سازه و با نظارت مهندسین مشاور تدبیر ساحل پارس انجام شد. پیمانکار مجری این پروژه نیز شرکت یاوران فولاد جنوب بود که جا دارد از زحمات تمامی همکاران که از بدو شروع این پروژه در اجرای آن نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر نمایم.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در ادامه‌ی روند چنین پروژه‌هایی و برای تامین ایمنی در ایاب و ذهاب کارکنان و خانواده‌ها، توسعه و دوبانده کردن جاده سیصد دستگاه را به سرانجام برسانیم و گامی مثبت برای بهبود ایمنی و ترافیک جاده‌های دسترسی کارکنان و خانواده‌های آنان برداریم.

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار