استاندار جدید خوزستان در ادامه تغییرات مدیریتی خود، معاون سیاسی خود را تغییر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴ 14 March 2021

قاسم سلیمانی دشتکی که ۲۶ بهمن‌ماه امسال به عنوان استاندار خوزستان از سوی هیئت دولت منصوب و جانشین غلامرضا شریعتی شد، از همان روز اول نشان داد که علاقه‌مند است سمت‌های کلیدی استانداری خوزستان را به نیروهای وزارت کشوری اختصاص دهد.

بر همین اساس وی در همان گام اول، مدیران کل روابط عمومی و بازرسی استانداری خوزستان را تغییر و از نیروهای وزارت کشوری به جان آنان استفاده کرد.

اکنون نیز علی حسین حسین زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان که از نیروهای وزارت کشور به حساب نمی‌آید نیز جای خود را به رضا نجاتی از نیروهای استانداری خوزستان داد این در حالی است که نجاتی یک هفته پیش به سرپرستی اداره کل بازرسی و به عنوان جایگزین ناظم ثبوتی منصوب شده بود.

نجاتی مدیریت اداره کل سیاسی استانداری در دوره محمود احمدی‌نژاد و سپس فرمانداری شوش، مدیرکل انتظامی مدیرکل حوزه استاندار در دولت روحانی را برعهده داشت.

استاندار خوزستان بارها گفته بود که علاقمند است از نیروهای وزارت کشوری برای تصدی سمت‌های کلیدی استانداری و حتی فرمانداری‌های استان استفاده کند و به نظر می‌رسد در حالی عملی کردن سیاست‌های خود است.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان همچنین در حکمی علی حسین حسین زاده را به عنوان مشاور عالی در حوزه سیاسی اجتماعی و پژوهشی منصوب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار