معاون فنی اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: همکاران اورژانس یک هزار و۸۵۰ مورد جابجایی وانتقال بیمار کرونایی به مراکز درمانی را در پیک سوم این بیماری در استان انجام دادند.
کد خبر: ۹۴۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 09 March 2021

نادر سلطانی بامداد سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نیز 9هزار بیمار توسط همکاران ما در ۱۷۰ پایگاه اورژانس در استان به بیمارستان‌ها منتقل شده اند.

وی افزود: یک‌چهارم موارد جابه‌جایی ها مربوط به پیک سوم بیماری بوده و این آمار همچنان در حال افزایش است که امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکلها و کاهش خروج از منزل و ترددهای غیرضروری توسط مردم این روند کنترل شود.

معاون فنی اورژانس و فوریت های پزشکی به ابتلای ۷۰ نیروی اورژانس استان به کرونا در پیک سوم بیماری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حال عمومی تمام این همکاران ما خوب است و اکنون مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در جابه جایی بیماران در استان نداریم افزود: با هر مورد گزارش یا تماس با اورژانس ، همکاران ما بلافاصله در محل حاضر می شوند و به بیماران خدمات رسانی می کنند.

سلطانی گفت: خوشبختانه اکسیژن و دیگر تجهیزات مورد نیاز به اندازه کافی وجود دارد و از این بابت هیچ مشکلی نداریم اما لازم است که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا به این بیماری مبتلا نشوند و خود و کادر درمان را گرفتار پیامدهای فراوان نکنند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی هستند.

برچسب ها: نادر سلطانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار