رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز از ابتلای ۶۰ پرسنل این مرکز به بیماری کرونا خبر داد و گفت: بیش از ۲۶۰ نفر در مرکز اورژانس اهواز فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 08 March 2021

منصور پورحسین زاده اظهار داشت: این تعداد ابتلا در همکاران ما در فاصله ۲۰ بهمن تا ۱۶ اسفندماه سال جاری ثبت شده که دراین مدت ۳۴ بار اعزام اتوبوس آمبولانس داشتیم و همکاران ما ۴۰۰ بیمار را از بیمارستان رازی به دیگر بیمارستان ها جابه جا کردند.

وی افزود: همچنین دراین مدت حدود یک هزار تماس با مرکز اورژانس اهواز انجام شد که برای انتقال بیماران به مراکز درمانی آمبولانس اعزام کردیم.نیروهای اورژانس در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بوده و در معرض خطر هستند با این وجود بلافاصله در محل حاضر شده و به بیماران خدمت رسانی می کنند.

رییس مرکز اورژانس اهواز گفت: نیروهای ما دوشادوش پرستاران و پزشکان شبانه روز در حال فعالیت هستند و به بیماران کرونایی و غیرکرونایی خدمت می کنند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

تزریق واکسن کرونا به پرسنل اورژانس اهواز

وی با بیان اینکه اولین سری واکسن کرونا به پرسنل اورژانس تزریق شد گفت: با هماهنگی به عمل آمده، امروز ۵۰ دوز واکسن کرونا به نیروهای اورژانس تزریق شد و قرار است در نوبت بعدی که ابتدای هفته آینده می باشد ۵۰ دوز دیگر به پرسنل اورزانس اختصاص داده شود.

وی افزود: همشهریان عزیز می توانند برای انتقال بیماران کرونایی با شماره گیری ۱۱۵ از خدمات مرکز بهره مند شوند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار