مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تکمیل فرایند انجام تست های مکانیکی راه اندازی واحد بهینه سازی شده شماره 4 نیروگاه دز خبر داد .
کد خبر: ۹۴۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 07 March 2021

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ، سید مهران اسدی در این باره گفت : پس ازاتمام عملیات تعویض ژنراتور،توربین، گاورنر و سایر بخش های واحد 65 مگاواتی شماره چهار نیروگاه دز و ارتقا مجموعه تجهیزات آن با توربین، ژنراتور و گاورنر جدید به ظرفیت 95 مگاوات، علی رغم وجود تحریم ها و تبعات ناشی از همه گیری ویروس کرونا ، واحد نیروگاهی شماره چهار به مرحله راه اندازی رسیده است.

اسدی در ادامه بیان داشت : با تکیه بر تخصص و دانش همکاران، توان علمی و فنی صنعتگران داخلی ، همراهی مستمر شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز، خدمات مهندسی برق مشانیر و مجموعه کارفرما در معاونت سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان فرایند مونتاژ و تست های پیش راه اندازی تاکنون با موفقیت انجام شده است.

وی افزود : در فاز اول ، تست های مکانیکی شامل اولین چرخش FIRST RUN ، چرخش واحد تا دور نامی، بالانس و تنظیمات گاورنر بدون بار، با موفقیت انجام گردید.

اسدی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه فعالیت ها، تست های الکتریکی واحد نیز در نیمه دوم اسفند ماه انجام حواهد شد. پیش بینی می شود تا پایان اسفندماه اولین واحد بهینه سازی شده با ظرفیت 95 مگاوات به شبکه برق کشور متصل گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار