آیین سومین مرحله نهضت کمک‌ های مومنانه سپاه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، صبح امروز پنجم آذرماه ۱۳۹۹ با مشارکت شرکت فولاد خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر، وابسته به سپاه حضرت ولی عصر (عج) در شهرستان اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 25 November 2020

آیین سومین مرحله نهضت کمک‌ های مومنانه سپاه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، صبح امروز پنجم آذرماه ۱۳۹۹ با مشارکت شرکت فولاد خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر، وابسته به سپاه حضرت ولی عصر (عج) در شهرستان اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، مراسم یاد شده با حضور سردار نعمت اله باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) استان خوزستان، سرهنگ یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌ عصر (ع) استان خوزستان و جمعی از مسئولان لشکری و استانی انجام شد.
سردار باقری در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج از ادامه‌ دار بودن کمک‌ های مومنانه سخن گفت و اظهار داشت: بسیج به مانند همیشه، گوش به فرمان رهبری است. هر کجا احساس شود بسیج می‌تواند گامی در جهت کمک به شرایط بردارد، بی‌ درنگ حاضر می شود. آنچه امروز شما شاهد هستید، ذره‌ای کوچک از فعالیت‌های جاری بسیج در بخش یاری‌ رسانی به اقشار نیازمند است. افتخار داریم اعلام کنیم، بیش از هشتصد گروه جهادی در سطح استان ساماندهی شده‌ و در حال اجرای ماموریت‌ های محول شده به منظور رفع مشکلات منطقه هستند. ساماندهی و تجهیز این گروه ها جز با حمایت و پشتیبانی همه‌ جانبه‌ی نهادهای دولتی، شرکت‌ های صنعتی و سازمان‌ های استان میسر نبود. سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) به این همکاری صمیمانه می‌بالد.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان گریزی هم به صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل شجره طیبه‌ی بسیج زد و افزود: در کوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حوادث بعد از آن، دشمن اول ما یعنی آمریکا، زمانی که دست خود را از منافع کشورمان کوتاه دید، به دنبال بازگرداندن آبروی از دست رفته‌ی خود بود. در این میان ضربه‌ی مهلک از سوی دانشجویان پیرو خط امام بر پیکر استکبار جهان با تسخیر لانه‌ی جاسوسی وارد شد. این حرکت تیر نهایی، برای پایان سلطه‌ی آمریکا بر کشورمان بود. تدبیر امام (ره) بر این بود که دشمنی و توطئه‌ چینی آمریکا با کشورمان ادامه‌دار خواهد بود و در چنین شرایطی ایشان از ظرفیتی که در جمهوری اسلامی وجود داشت استفاده کردند و فرمان تاریخی تشکیل بسیج بیست میلیونی را صادر کردند و فرموند: در جامعه‌ ای که بیست میلیون جوان وجود دارد، بیست میلیون نیروی نظامی و بیست میلیون تفنگ‌ دار باید حاضر باشد. از آن زمان تاکنون و با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی، توطئه و کارشکنی دشمنان ادامه دارد و البته با همت بسیجیان سلحشور خنثی می شود.
وی در ادامه گفت: تحریم‌ های ظالمانه روز به روز در حال گسترش هستند. در چنین شرایطی بسیج به صورت ویژه پای کار آمده و هر جایی که نظام و انقلاب به پیچ‌ های تند رسیده و حضور بسیج احساس می‌ شود، این نهاد مردمی قاطعانه و تا رسیدن هدف نهایی حاضر می‌ شود. بسیج برای روزهای سخت آماده است. بسیج برای عبور از بن‌ بست تربیت شده و هر کجا که انقلاب اسلامی از سوی دشمنان در معرض خطر قرار گرفته و تهدیدی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی صورت بگیرد، بسیج برای برطرف کردن مشکلات و خنثی نمودن توطئه حاضر می‌شود.

پیش از سخنان سردار باقری، سرهنگ یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) ضمن خیرمقدم گزارشی از روند اهدای کمک‌های مومنانه ارائه داد و همراهی صمیمانه‌ی شرکت‌های صنعتی را مایه دلگرمی متولیان رزمایش دانست و افزود: تا بیش از این، دو مرحله از رزمایش کمک‌ های مومنانه برگزار شده بود، که هر مرحله شامل شش گام بود. در این دو مرحله که با کمک بسیجیان انجام شد، کمک‌های مومنانه در قالب هفتصد هزار بسته به خانواده‌های آسیب‌ دیده از شیوع ویروس کرونا اهدا شد. امروز و همزمان با سالروز تشکیل شجره‌ی طیبه‌ی بسیج، سومین مرحله‌ی کمک‌های مومنانه با توزیع یکصد هزار بسته‌ معیشتی با مشارکت ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی از جمله فولاد خوزستان شکل اجرایی به خود می‌گیرد. این امر جز با هدایت و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ممکن نبود.
وی افزود: این کمک‌ها تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و عادی شدن شرایط اقشار نیازمند ادامه دارد. بسیج در همه‌ ی بحران‌ها در کنار مردم می‌ماند و خدمت‌ رسانی به اقشار نیازمند را وظیفه خود می‌داند.
زبیدی ادامه داد: در سومین مرحله از نهضت کمک‌های مومنانه یکصد هزار بسته معیشتی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهدای فولاد خوزستان در میان اقشار آسیب‌ پذیر توزیع می‌شود. بیش از این نیز در دو مرحله‌ی گذشته شرکت فولاد خوزستان حضور فعالی در حمایت از اقشار آسیب‌ دیده از شیوع ویروس کرونا داشته است.
سردار نعمت‌ اله باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) در گفت و گو با خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان ضمن تشکر از حمایت‌های همه‌ جانبه‌ی این مجموعه در یاری رساندن به اقشار آسیب‌دیده، گفت: به دنبال صدور فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌ دیده از شیوع ویروس کرونا، بسیج وارد میدان شد. مجموعه فولاد خوزستان نیز از اولین شرکت‌های صنعتی بود که به ندای سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان لبیک گفت و در تامین کمک‌ های مومنانه مشارکت فعال داشت. از مدیرعامل جهادی و یکایک کارکنان تلاشگر این مجموعه عظیم صنعتی بابت همدلی و همراهی در اجرای این امر خداپسندانه نهایت سپاس را داریم. قرارگاه محرومیت‌ زدایی شهدای فولاد خوزستان، هیچ گاه سپاه و بسیج را تنها نگذاشته است.
سرهنگ یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌ عصر (ع) خوزستان، کمک‌ های مومنانه را التیامی برای خانواده‌های آسیب‌ دیده از شیوع ویروس کرونا دانسته و افزود: نقش مجموعه فولاد خوزستان در تامین بسته‌‌های معیشتی قابل تقدیر است. در مدتی که تامین و توزیع بسته‌های معیشتی آغاز شده است، قرارگاه محرومیت‌زدایی شهدای فولاد خوزستان، در کنار سپاه و بسیج در اجرای ماموریت‌ های خیرخواهانه حاضر بود. شرکت فولاد خوزستان الگوی موثری برای تشویق دیگر واحدهای صنعتی است. کمک‌ های مومنانه ی مدیران و کارکنان مجموعه فولاد خوزستان، باعث دلگرمی آسیب‌ دیدگان شیوع ویروس کرونا می‌ شود.

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار