مدیرعامل هلال احمر همدان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح ابتکاری آئین کاشت نهال و پاکسازی محیط روستا به همت اعضای خانه‌های هلال این جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 03 March 2021
مدیرعامل عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه هرساله به مناسبت روز درختکاری، برنامه‌های مختلفی در این زمینه، در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: شعار هفته منابع طبیعی در سال ۹۹مبنی بر «همه با هم جهاد، برای حفظ منابع طبیعی» سبب شد یک طرح ابتکاری از سوی جمعیت هلال احمر اجرایی شود.

به گزارش تابناک همدان وی در توضیح به ایجاد خانه‌های هلال در روستا‌های سراسر کشور با طرح ویژه‌ای از سوی ریاست جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: خانه‌های هلال در نزدیکترین سطح ارتباطی با مردم قرار می‌گیرند و همین یعنی ظرفیت تازه‌ای در جمعیت هلال احمر ایجاد شده است.
علی سنجربگی با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری گفت: امسال علاوه بر آئین کاشت نهال، از همیاری و مشارکت اعضای داوطلب ۱۱۰ خانه هلال در روستا‌های سراسر استان استفاده خواهیم کرد تا زباله‌های محیط اطراف روستا‌ها را نیز پاکسازی نماییم.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، بیش از دوهزار نهال در اختیار هلال احمر قرار می‌گیرد تا طرح آئین کاشت نهال اجرایی شود، افزود: هماهنگی لازم با شهرداری همدان برای در اختیار قراردادن کیسه‌های زباله موردنیاز در طرح پاکسازی محیط اطراف روستا نیز صورت گرفته است. 

وی بر اهمیت حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تأکید و خاطرنشان کرد: پک‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و‌مواد ضدعفونی کننده در خدمت اعضای داوطلب خانه‌های هلال قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل هلال احمر همدان در پایان با اشاره به اینکه این طرح صبح روز پنج شنبه ۱۴اسفندماه سالجاری بصورت نمادین در مصلی شهر جورقان با حضور جمعی از مدیران فرهنگی کلید میخورد، افزود: ۱۱۰خانه هلال نیز بصورت همزمان در سراسر استان اجرای طرح را آغاز خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار