معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه گفت: یک مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 02 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،ابراهیم شکیبا ، از تشخیص یک مورد بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان خبر داد و اظهار داشت: یک مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.

وی ادامه داد: نمونه آزمایش این بیمار با کیت‌های تشخیصی ویژه ویروس جدید در آزمایشگاه این معاونت بررسی و ابتلای قطعی در وی تشخیص داده شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه گفت: بیمار خانمی ۴۶ ساله کرمانشاهی و ساکن این شهر است که هفته گذشته به شهرستان ماهشهر استان خوزستان سفر کرده است.

وی با بیان اینکه حال عمومی این بیمار در حال حاضر مساعد است، تصریح کرد: تمام اقدامات لازم بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت برای بررسی افراد نزدیک و اقدامات پیشگیری و کنترلی برای بیمار و اطرافیان او توسط این معاونت انجام شده و یا در حال انجام است.

شکیبا خاطرنشان کرد: لازم است همه مردم با رعایت شدیدتر و جدی‌تر دستورات بهداشتی از خود و خانواده‌شان در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنند.

وی افزود: این ویروس به مراتب خطرناک‌تر و با قدرت انتشار بالاتری است و اگر مردم مراعات نکنند، ممکن است استان را در آستانه یک آزمون سخت قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار