رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به جریمه بیش از ۳ هزار خودرو طی ۷ ساعت ممنوعیت تردد شبانه در استان گفت: شهروندان باید هشدار‌ها را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳ 27 February 2021

 منصور جمشیدی رییس پلیس راهور خوزستان گفت: محدودیت‌های خودرویی به شدت به وسیله دوربین‌ها و همکاران ما و با اسستفاده از دست افزار‌های هوشمند در سطح استان اعمال می‌شود، به همین دلیل انتظار داریم که مردم این موضوع را جدی بگیرند.

او با بیان اینکه میزان جریمه تردد خودرو‌ها در زمان منع تردد یعنی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ۲ میلیون ریال است، افزود: بالغ بر ۳ هزار خودرو طی ۷ ساعت ممنوعیت تردد به وسیله دوربین‌ها و دست افزار‌های هوشمند پلیس در استان جریمه می‌شوند که امیدواریم این آمار در آینده روند کاهشی داشته باشد.

سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: با توجه به قانون منع تردد انتظار داریم مردم در ساعات مطرح شده، در خانه‌های خود بمانند و از تردد درون و بیرون از شهر خودداری کنند، ضمن اینکه خودرو‌های با پلاک غیربومی که وارد شهر‌های قرمز خوزستان شوند، ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهور خوزستان تصریح کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی بدون هیچگونه محدودیتی در نوک پیکان برخورد با بیماران کرونایی هستند و این موضوع باعث شد که خیلی از ماموران درگیر این بیماری شوند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته، همچنین ۸ شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار