مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: بهينه سازی و تقویت شبکه ارتباطات سیار روستاهای رامهرمز با هدف بهره مندی مردم از خدمات ارتباطی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲ 27 February 2021

رحیم فلاح زاده مخابرات منطقه خوزستان گفت: با افزایش ظرفیت سایت‌های همراه اول روستا‌های سلطان آباد، مربچه و بن رشید شهرستان رامهرمز پوشش شبکه ارتباطی اپراتور مذکور در این مناطق تقویت شد و ساکنان روستا‌های اطراف این سایت‌ها از نعمت پوشش شبکه ارتباطی بهره‌مند شدند.

او افزود: این اقدام در ادامه توسعه شبکه ارتباطات سیار در خوزستان و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر‌ها و روستا‌ها و به منظور رفع مشکلات پوشش شبکه آنتن دهی و ارائه خدمات مطلوب به روستاییان، با نصب تجهیزات و افزایش ظرفیت سایت‌های پرسرعت مناطق سلطان آباد و مربچه رامهرمز با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G پوشش شبکه آنتن دهی روستا‌های سلطان آباد، بنه سلطان و قسمت شمالی مربچه بهینه سازی شد.

فلاح زاده با بیان اینکه روستا‌های بنه حیدر و قلعه کهنه نیز تحت پوشش شبکه پرسرعت همراه اول قرار گرفتند، اظهار داشت: با تلاش کارشناسان و تیم‌های عملیاتی حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان با نصب تجهیزات و افزایش ظرفیت بر روی سایت روستایی بن رشید با تکنولوژی ۲G پوشش آنتن دهی قسمت پر جمعیت روستای بن رشید تقویت شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه روستای خافور و مسیر ارتباطی روستای بن رشید و رستم آباد نیز زیر پوشش شبکه ارتباطات سیار قرار گرفتند و ساکنان این مناطق از نعمت شبکه همراه اول برخوردار شدند، تصریح کرد: ایجاد و برقراری عدالت ارتباطی در دسترسی به بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطات سیار، از جمله اهداف اصلی پروژه بازطراحی بود که در عمل بر ظرفیت شبکه ارتباطی استان افزوده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار