دومین روز یازدهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن با نگاهی به بازار که از روز گذشته در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرده بود،‌ با برگزاری کارگاه های تخصصی همراه بود.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 24 February 2021

دومین روز یازدهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن با نگاهی به بازار که از روز گذشته در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرده بود،‌ با برگزاری کارگاه های تخصصی همراه بود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این کارگاه محمد ابکا رییس هیات مدیره شرکت مهندسی بین المللی فولاد تکنیک آهن، محمد آقاجانلو معاونت طرح هاى توسعه معدن و صنایع معدنى سازمان توسعه و نوسازى معادن و صنایع معدنى ایران، محمد مسعود سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در مورد چشم‌انداز فولاد، چالش‌های پیش رو، راه های برون‌ رفت و حضور موثر در بازارهای بین‌المللی سخنرانی کردند.
یازدهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن با نگاهی به بازار با حضور هشتاد شرکت فعال در صنعت فولاد و سنگ آهن از ۴ اسفند‌ماه ۱۳۹۹ به مدت سه روز در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است. شرکت فولاد خوزستان علاوه بر حضور فعال معاونان و مدیران، در نمایشگاه صاحب غرفه است.
گفتنی است، صنعت فولاد به عنوان یکی از بنیان ­های اقتصاد و زیربنای بسیاری دیگر از صنایع همواره مورد توجه ویژه ­­ی جوامع بوده است. اهمیت این صنایع به شکلی است که مصرف سرانه فولاد به‌ عنوان شاخصی به منظور ارزیابی صنعتی بودن یک کشور مطرح می­ شود. از این ­رو بهبود ساختار، دستیابی به عملکرد بهینه­ و مدیریت اجزای این صنایع موجب سودآوری مضاعف و توسعه اقتصادی کشور خواهد بود. بنابراین لازم است با به کارگیری راهبردهای نوآورانه و هوشمندانه در جهت نیل به این اهداف گام برداشت. همچنین این صنایع از جنبه ­ی امکان صادرات و ارزش ­آفرینی ارزی در شرایط تحریم نیز حائز اهمیت ویژه ­ای می‌باشند. از برجسته ­ترين نمونه­ های ارزآوری این صنایع، می‌توان به رشد بیش از ۲۰ درصدی میزان صادرات محصولات فولادی در سال ۱۳۹۸ با وجود تحریم­ ها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار