موسی شاعری شهردار اهواز در پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر را تبریک گفت:
کد خبر: ۹۴۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ 24 February 2021

موسی شاعری شهردار اهواز در پیامی فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین(ع) و روز پدر را تبریک گفت:
متن پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است:

13 رجب سالروز ولادت باسعادت بزرگمرد عدالت و معنویت امام المتقین، سید المسلمین، امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب(ع) سرچشمه ی تقوی و فضیلت و دروازه علوم الهی است.
امشب، شب آمدن صاحب ذوالفقار، حیدر کرار است، آنکه در عرصه های مختلف از زمان ظهور اسلام یار و یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام در ترویج ارزش های الهی و توحیدی و نشر اسلام ناب محمدی بود.
رهبر و امیری که مبنا و شاخص عدالت در سراسر گیتی و در تمامی عرصه های تاریخ است.
آنکه در مسند قضاوت هیچگاه از عدل و حق عدول نکرد و حیات پربارش سرشار از پند و حکمت و معرفت است..
آنکه رسول مکرم اسلام، وی را قرآن ناطق خواند و سخنان گهربارش به گواه تاریخ شیواترین سخنان پس از قران مجید است.
علی (ع) مولود کعبه «خانه ی خدا» و قبله ی مسلمانان جهان است . چنين افتخار منحصر به فردى كه براى على(ع) در اثر ولادت در درون كعبه حاصل شده است براي احدى از عموم افراد بشر به دست نيامده است.
بی گمان نامگذاری این روز به نام روز پدر بهترین نامگذاری است چرا که علی (ع) بی شک معنای کامل یک پدر و یک والی است. او که پدربودن را نه تنها در حق فرزندانش که در حق جامعه اسلامی و تک تک افراد آن ادا کرده است. او که در راه ماندگان،ناتوانان ، مستضعفان و یتیمان را پدری کرد و برای امت خود پدری دلسوز و راهبری راهگشا بوده و هست.
اینجانب فرارسیدن 13 رجب سالروز میلاد باسعادت سیدالمجاهدین، امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) امام اول شیعیان و روز پدر را خدمت مقام معظم رهبری، همه مسلمین جهان، ملت بزرگوار ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا، شهروندان عزیز اهوازی ، پدران عزیز و پدران آسمانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

موسی شاعری
شهردار اهواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار