فعال سازی سیستم جامع شهرسازی جهت ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان محترم اهوازی بمنظور حفظ جان شهروندان گرامی با توجه به انتشار ویروس کووید-۱۹ انجام شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ 24 February 2021

به گزارش اداره ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز در راستای تاکیدات شهردار محترم کلانشهر اهواز مبنی بر ضرورت ارائه خدمات به شهروندان علیرغم وجود بیماری کرونا و با رعایت حفظ سلامت پرسنل و شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی، بنا به پیشنهاد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز و همکاری و مساعدت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، با فعال سازی سامانه پیشخوان شهروندی امکان دسترسی شهروندان به سیستم جامع شهرسازی جهت ثبت تقاضای صدور، پاسخ استعلام دفترخانه، بانک و انجام مفاصا حساب نوسازی درسیستم شهرسازی امکان پذیر شد..
برپایه این گزارش شهروندان محترم که از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۵ با ورود به سیستم جامع اقدام به ثبت درخواست کرده اند از این پس می توانند با پیگیری و پرداخت عوارض توسط بدون نیاز به مراجعه حضوری، در جریان فعالیت و تقاضای خود قرارگیرند.
گفتنی است کاربران واحد صدور پس از رویت پرونده های ثبت شده توسط شهروندان، اقدام به تعیین کارشناس جهت بازدید کرده و در صورت لزوم انجام اقدامات بعدی را به اطلاع متقاضیان می رسانند.

شهروندان سبز= تعامل سبز

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار