فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۹ قاچاقچی سلاح و مهمات در خوزستان و ایلام توسط پلیس امنیت عمومی خوزستان دستگیر و ۳۱ سلاح جنگی از آنها کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 21 February 2021

سردار سید محمد صالحی بیان کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح خوزستان، در روزهای اخیر ماموران پلیس امنیت عمومی این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی از فعالیت قاچاقچیان سلاح و مهمات مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پیچیده پلیسی اعضای یک باند چهار نفره قاچاقچیان را با خودروی وانت در جاده منتهی به اهواز شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از بار آنها تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۳۰ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کلانشینکف کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:در ادامه این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی پنج قاچاقچی سلاح و مهمات را در شهرستان شوش و استان ایلام شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی و همکاری عوامل انتظامی دشت عباس در ۲ عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰ قبضه اسلحه جنگی کلانشینکف، ۶ قبضه سلاح کلت کمری و ۱۳ خشاب مربوطه کشف شد.

سردار صالحی بیان کرد: در مجموع ۹ متهم دستگیر و تعداد ۳۱ قبضه اسلحه جنگی به همراه ۴۳ تیغه خشاب و ۷۹ فشنگ جنگی کشف شد.

وی افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار