استاندار خوزستان با بیان اینکه شناخت خوبی از این استان دارم گفت: عزم ما برای توسعه استان خوزستان جزم شده و مسایل این استان با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 17 February 2021

قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی اندیمشک در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان افزود:با شناخت معضلات موجود و تجربیاتی که داریم پیگیر مشکلات استان هستیم.

وی بیان کرد:دنبال هم افزایی و وحدت هستیم و از روحانیت معزز و همه نیروهای اجرایی استان و همه هم استانی‌های عزیز برای پیشبرد امور استان استفاده کرده و امیدوارم همه برای خوزستان همدل و همراه باشیم.
استاندار خوزستان گفت:همه هم و غم ما این است که برای این استان گام برداریم و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی‌شود.

وی رفع موانع توسعه خوزستان، تحقق پروژه‌ها و توسعه فرصت‌های شغلی را از امور مهم بیان کرد و ادامه داد: مقابله با کرونا از دیگر اولویت‌های بسیار ضروری و مهم در خوزستان است.

وی با اشاره به مسایل اندیمشک گفت: وضعیت کشاورزی و رفع موانع احتمالی طرح‌ها و تسریع در تحقق پروژه‌های مهم پیگیری می‌شود.
سلیمانی دشتکی افزود:تسریع در ایجاد کارخانه سیمان مورد بررسی قرار گرفته ضمن اینکه تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی هم پیگیری شده است.
فرماندار اندیمشک نیز با تشریح برخی طرح‌های دراین شهرستان گفت:جابه‌جایی شرکت بوتان ازسطح شهر گام مهمی بود که علاوه بر کاربری محل سابق به فضای سبز،طرح‌های دیگر درآن اجرا می شود.
پیمان جهانگیری افزود:از محل قبلی شرکت گاز برای توسعه جاده دسترسی به مناطق مختلف و راه‌اندازی مراکز تجاری با هدف توسعه اقتصادی استفاده می‌شود.
وی گفت: پارسال اعتبارات چشمگیری برای اندیمشک نداشتیم و تخصیص هم ناچیز بود اما با همکاری نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از سایر اعتبارات از جمله نفت برای شهرستان استفاده کردیم.
وی با بیان اینکه پروژه های متعددی در زمینه روستاهای فاقد دهیاری اجرایی و زیرساخت‌های این مناطق متحول شد ادامه داد:پروژه خانه کشتی این شهرستان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اینکه این شهرستان قطب کشتی است لذا نیازمند توجه است.
وی بیان کرد:بسیاری از پروژه‌های ما در حال تکمیل نهایی هستند و پروژه شیلات، پس از سال‌ها در دهه فجر امسال به سرانجام رسید.
وی ادامه داد:با جذب سرمایه‌گذار شهرک‌های صنعتی را متحول کردیم که شرکت کنستانتره از جمله گام‌های بزرگ این مجموعه است و به تنهایی ۵۰۰ فرصت شغلی به همراه دارد.
جهانگیری گفت: ۲ نیروگاه ۲۵ مگاواتی در طول مدت ۶ ماه در این شهرستان راه‌اندازی شد و چندین طرح شاخص اقتصادی هم در دست اجرا است.
فرماندار اندیمشک افزود:در زمینه به بهداشت و درمان هم گام‌های بزرگی برداشته شده و بیمارستان الوار از توابع این شهرستان اسفند امسال بهره‌برداری می‌شود.
وی خواستار اهتمام استاندار خوزستان برای تسریع در احداث بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه جدید این شهرستان شد.
در این نشست جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی اندیمشک گزارشی از وضعیت طرح ها و نیازهای آنها را بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار