پارک بانوان خرمشهر در زمینی به مساحت ۲ هکتار روز سه‌شنبه با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 16 February 2021

شهردار خرمشهر در آیین افتتاح پارک بانون این شهر اظهار داشت: فاز اول پارک بانوان خرمشهر که دارای امکاناتی نظیر مجموعه وسایل ورزشی، زمین بسکتبال ، والیبال، مبلمان شهری، روشنایی و فضای سبز است در انتهای بلوار امیرکبیر خرمشهر قرار دارد.

منصور علوانی اعتبار هزینه شده برای احداث پارک بانوان خرمشهر را ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در فاز بعدی پارک بانوان خرمشهر ایستگاه‌های ورزشی، کافی شاپ، ورکشاپ و ۱۰ غرفه فرهنگی برای فعالیت اقتصادی بانوان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه پارک بانوان به لحاظ دسترسی و نزدیک بودن به مرکز شهر از موقعیت خوبی برخوردار است گفت: تمام امور خدماتی، آموزشی و فرهنگی این پارک توسط بانوان انجام می‌شود تا بانوان خرمشهری با آرامش و امنیت خاطر در محیطی امن اوقات فراغت خود را سپری کنند.
شهردار خرمشهر اشتغالزایی برای بانوان را یکی از مزایای احداث پارک ویژه بانوان در خرمشهر بیان کرد و گفت: تعدادی غرفه‌ ویژه عرضه محصولات خوداشتغالی بانوان در پارک جانمایی شده است که به بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار واگذار می‌شوند.

علوانی ادامه داد: پارک بانوان خرمشهر ضمن پرکردن اوقات فراغت بانوان در محیطی امن نقش مهمی در زمینه کارآفرینی بانوان از طریق راه‌اندازی بازارچه‌های محلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار