گواهینامه های نظام مدیریت کیفیت و آموزش شرکت فولاد خوزستان از سوی سرممیز شرکت توف نورد به مدت یک سال تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، در جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث که به ریاست محمود لندی معاون بهره برداری برگزار شد، نتایج حاصل از یافته های ممیزی بر اساس استانداردهای مرجع کسب گواهینامه های بین المللی ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ بصورت مجازی و با استفاده از زیر ساخت SKY ROOM از سوی موسی‌ پور سرممیز شرکت توف نورد انجام شد.
محمود اکابر نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه اظهار داشت: در این دوره ممیزی مواردی همچون خط مشی سازمان، اهداف استراتژیک، عملکرد کلی فرآیندها و فرآیندهای طراحی و توسعه محصول جدید، کنترل کیفیت محصولات، نگهداری و تعمیرات، تامین مواد اولیه مصرفی و قطعات و تجهیزات، آموزش و ممیزی داخلی و مصوبات بازنگری مدیریت، مورد ممیزی شخص ثالث قرار گرفت.
اکابر افزود: بر اساس نتایج حاصل از ممیزی شخص ثالث این دوره، گواهینامه های شرکت فولاد خوزستان در این دوره ممیزی مراقبتی نوبت دوم از طرف شرکت توف نورد به مدت یک سال تمدید شد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، شرکت فولاد خوزستان همواره در اجرای گواهینامه‌ های دریافتی متعهد بوده است. این امر بیانگر تعهد و حمایت مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان در تحقق اهداف مرتبط با ماموریت سازمان و ایفای ماموریت "نقش محوری در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور و بهبود کیفیت زندگی" و دارا بودن نقاط قوت در فرآیندهای آموزش و توسعه منابع انسانی، اجرای سیستم جامع sem و کنترل استراتژیک، تدوین استاندارد ملی شمش، نظام کایزن و برنامه ریزی و اجرای مناسب ممیزی داخلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار