استاندار خوزستان مذاکره درباره انتصابش به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد را تایید کرد و گفت: تصمیم گیری در این باره با رییس جمهوری است.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 13 February 2021

غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از فاز نخست مسیر کمربندی پل ششم اهواز در جمع خبرنگاران، در پاسخ به خبر انتصابش به عنوان رییس سازمان استاندارد کشور، اظهار داشت: درباره انتصابم در این سازمان صحبت‌ و بلکه یک مرحله فراتر از صحبت صورت گرفته است.

وی افزود: تصمیم گیری در این باره با رییس جمهوری است و هر کجا که دستور بدهند خدمت می‌کنم، من به خدمتگزاری مردم افتخار می‌کنم و هر جا که باشم خدمتگزار مردم هستم.

شریعتی با بیان اینکه همه کشور به خوزستان دین دارد، اضافه کرد: اصل خدمت به جمهوری اسلامی است و هر جا که باشم خودم را خوزستانی می‌دانم و قلبم برای اهواز و همه شهرهای استان می‌تپد.

وی همچنین از توضیح درباره زمان صدور حکم انتصابش خودداری کرد.

خبر رفتن شریعتی از استانداری خوزستان و انتصاب به عنوان رییس سازمان استاندارد از چند روز پیش در فضای مجازی مطرح شده اما استاندار خوزستان و روابط عمومی استانداری تاکنون به پرسش‌ها پاسخ قطعی نداده‌اند.

غلامرضا شریعتی در خرداد ۹۵ به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد. پیش از این نیز چند بار شایعه برکناری و یا رفتن شریعتی مطرح شده بود که از جمله آنها انتصاب به عنوان رییس جمعیت هلال احمر بوده است.

خرداد ماه ۹۹، یک منبع آگاه در وزارت کشور نیز شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر برکناری شریعتی را رد کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار