فاز اول مسیر کمربندی پل ششم حدفاصل اتوبان آیت اله بهبهانی تا میدان تعاون در کوی مهدیس توسط استاندار خوزستان و شهرداراهواز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 13 February 2021

فاز اول مسیر کمربندی پل ششم حدفاصل اتوبان آیت اله بهبهانی تا میدان تعاون در کوی مهدیس توسط استاندار خوزستان و شهرداراهواز به بهره برداری رسید.

به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی فاز اول مسیر کمربندی پل ششم حدفاصل اتوبان آیت اله بهبهانی تا میدان تعاون در کوی مهدیس توسط استاندار خوزستان و با حضور شهردار کلانشهر اهواز ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری کلانشهر اهواز مورد بهره برداری قرار گرفت.

شریعتی استاندار خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از شهردار اهواز، مدیران و مسئولین تلاشگر که در راه اندازی و افتتاح این مسیر سهیم بودند و با اشاره به تکمیل فضای سبز، جدول کاری ، آسفالت ، روشنایی و رنگ آمیزی فاز اول کمربندی مسیر پل ششم که مورد بهره برداری قرار گرفته از مرحله بهره برداری و افتتاح فاز سوم مسیر پل ششم در روزهای آتی و شروع بکار فاز دوم این پروژه خبر داد .
وی در ادامه از کاهش جدی ترافیک هسته مرکزی شهر و امکان پیشرفت حاشیه شهر و تسهیل در رفت و آمد شهروندان خبر داد و گفت : این پروژه کار ارزشمندی است .
موسی شاعری شهردار اهواز نیز با بیان اینکه مسیر پل ششم اولین رینگ کمربندی درون شهری با ۱۷ کیلومتر است گفت: فاز اول این پروژه به طول 4 کیلومتر است که با مبلغی بالغ بر بیست میلیارد تومان عملیات آن اجرایی گردید وامروز به بهره برداری رسید.
شهردار اهواز افزود: ۸۸۰۰۰ مترمربع روکش آسفالت و ۱۲۰۰۰ متر طول جدول کاری برای این مسیراستفاده شده است و همچنین این مسیر دارای بزرگترین میدان شهر اهواز به مساحت 35000 متر مربع است که در آینده نزدیک برای فضا سازی و فضای سبز این میدان طراحی بخصوصی انجام خواهد گرفت.

موسی شاعری شهردار اهواز ضمن تشکر از تلاش و پیگیری های استاندار خوزستان اظهار کرد:
ساخت این جاده بعنوان یکی از خواسته های به حق مردم شریف اهواز است که باعث کاهش بار ترافیکی بلوار آیت اله بهبهانی ، کوی مهدیس ، شکاره ، فاز 5 پادادشهر و دیگر محلات همجوار می شود .

وی افزود : فاز سوم این پروژه سخت ترین قسمت از مسیر کمربندی پل ششم است که تکمیل و آسفالت آن انجام شده و در روزهای آتی مورد بهره برداری و افتتاح قرار می گیرد.
شاعری تصریح کرد : با بهره برداری آن شهروندان اهوازی شاهد اتصال رینگ شرق به غرب خواهند بود که این اتوبان در آینده نزدیک مهمترین مسیر مواصلاتی و درون شهری شهر اهواز خواهد بود .
شهردار اهواز در پایان عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان در صدر اولویت های ما قرار دارد .

در حفظ و نگهداری شهر خود کوشا باشیم

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار