دکتر محسن رضایی از معدود رجال با سابقه و میراث دار گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است. مواضع محکم و روشن وی در کوران حوادثی که بر این انقلاب و ملت گذشت، نشان از وفاداری و پایبندی ایشان به آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب، می باشد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۶ 09 February 2021

موحدتبار

دکتر محسن رضایی از معدود رجال با سابقه و میراث دار گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است. مواضع محکم و روشن وی در کوران حوادثی که بر این انقلاب و ملت گذشت، نشان از وفاداری و پایبندی ایشان به آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب، می باشد.
همین خط مشی و شخصیت کاریزمای او، موجب شده وی از دیرباز بعنوان چهره سیاسی فرا جناحی و محبوب میان جریانات و طیوف سیاسی، شناخته شود.
لکن با توجه به شرایط سیاسی ملتهب کشور، بیان مواضع #شفاف و #فراجریانی و ملی از سوی «دکتر محسن رضایی» نشأت گرفته از تفکرات اصیل انقلابی ایشان که بر گرفته از مکتب امامین انقلاب است، از ضروریات می باشد.
اگر چه افرادی نظیر آقا محسن بدلیل گرایش و اندیشه های انقلابی که بر شاکله ذهنیشان مسلط می باشد، غالبا از تیر و ترکش های دعواهای سیاسی جناح ها و جریانات برای رسیدن به اهداف انتخاباتی و سیاسی‌شان بی نصیب نمی مانند، لیکن ترویج و عمل به گفتمان ایشان که برمبنای خط مشی اصیل انقلابی است، بدلیل پویا بودن و منعطف بودن، توان ایجاد راهکارهای اساسی برای خروج از بحران کنونی را داراست.

«دکترمحسن رضایی»، شخصیتی که کارنامه وی در عرصه نظامی موفق ، و فعالیت های سیاسی و تحصیلات عالی اقتصادیش وی را ازسایر کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ متمایز و شاخص نموده است.
ایشان علی رغم دو دوره حضور در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، با ژرف اندیشی و نگاه کلان که از خصیصه های بارز ایشان است، همواره از ورود به هیاهوهای حزبی و جناحی بدور بوده اند.
همه این ویژگی ها از «دکتر محسن رضایی» یک چهره سیاسی اخلاقمدار و محبوب در افکار عمومی و نخبگان بجای گذاشته است.

در حالی که مدت زیادی تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی نمانده، و احتمال حضور برخی چهره های شاخص که در حال حاضر در مسئولیت های کلیدی و حساس کشور حضور دارند، کم و کمتر می شود.
در مقابل گمانه زنی ها از حضور مقتدرانه و متفاوت چهره محبوب ملت و امین نظام(آقا محسن) قوت می گیرد.
بنظر می رسد در چنین شرایطی که برخی چهره ها بدلیل مسئولیت کنونی‌شان و برخی جناح ها و طیف های سیاسی بدلیل عملکرد و کارنامه های نامطلوبشان از حضور در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰، باز مانده اند، طرفداران و هواداران آن ها بنحوی پراکنده و سر در گم شده اند.

به طور کلی، با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و مواضع «دکتر محسن رضایی» که برگرفته از منش انقلابی ایشان می باشد و مهم ترین ویژگی آن پرهیز از جناح گرایی و جناح زدگی است ؛ وی تنها گزینه ای است که می تواند مأمن و پناه همه احزاب و طیوف و جناح های سیاسی کشور باشد.

برچسب ها: دکتر محسن رضایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار