سرپرست فرمانداری شادگان گفت‌: بازار شادگان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس گرسترش بیماری کووید ۱۹ به مدت سه روز تعطیل شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۱ 08 February 2021

امید صبری پور یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شادگان بیان کرد: همچنین تمامی مدارس این شهرستان در همه مقاطع به مدت ۲ هفته به منظور جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا تعطیل است.

وی با بیان اینکه از فردا دوشنبه مورخ ۲۰ بهمن جاری به مدت ۲ هفته ادارات در شادگان با حضور ۵۰ درصد کارکنان خود فعالیت می‌کنند، افزود: ادارات و بانک‌های شهرستان شادگان در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر نظارت جدی تر بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بانک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت و اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، به سرعت پلمب می‌شوند.

صبری‌پور افزود: تالارهای پذیرایی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، سالن‌های ورزشی، کافه‌ها و چایخانه‌ها، مراکز تفریحی، و باشگاه‌های بدن سازی نیز تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند و نماز جمعه نیز برگزار نخواهد شد.

وی بیان کرد: اصناف و مراکز گروه شغلی یک در این شهرستان اجازه فعالیت دارند و بقیه گروه های شغلی ۲ و۳و۴ به مدت سه روز تعطیل می‌باشند.

وی افزود: سلامت شهروندان برای ما بسیار مهم بوده و تلاش همه مسوولان جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است؛ با توجه به افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا تعطیلی‌ بازارها و بازارچه‌ها نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال این ویروس خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اجتماعات، از مردم، بازاریان و کسبه خواست که همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و برای حفظ سلامتی خودشان تا اطلاع بعدی از تردد غیرضروری در سطح شهر و شهرستان خودداری کرده و در خانه بمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار