جمعی از اقوام مختلف خوزستان شامل عرب، بختیاری، شوشتری، دزفولی، بهبهانی و دیگر اقوام ساکن در خوزستان با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 07 February 2021

جمعی از اقوام مختلف خوزستان شامل عرب، بختیاری، شوشتری، دزفولی، بهبهانی و دیگر اقوام ساکن در خوزستان با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 در این مراسم که در مسجد ارشاد اهواز وبمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد اقوام مختلف خوزستان با لباسهای محلی در همایش حاضر شدند و ضمن تجدید بیعت با امام،انقلاب و شهیدان بر حفظ همبستگی و وحدت خود در استان تاکید وتنها راه غلبه بر دشمنان نظام و انقلاب را اتحاد اقوام دانستند.

حجت الاسلام حاجتی از اساتید حوزه و دانشگاه در خوزستان در این مراسم گفت: خوزستان سرزمین شهیدانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی چه در زمان انقلاب و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس خون خود را نثار کرده تا درخت تنومند جمهوری اسلامی پر بار و روز به روز قوی تر شود به همین دلیل مردم استان اجازه نمی دهند این خونها پایمال شود.

وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان خوزستان متشکل از همه اقوام برای این جمع شدنها و آرامش موجود در استان جوانان خود را تقدیم انقلاب کرده اند و خون شهدای خود را در پای درخت انقلاب ریخته اند و طبیعی است که برای این انقلاب همواره سینه چاک بوده و اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب را ندهند.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و وفاق و همدلی موجود بین برادران وخواهران عرب، بختیاری، شوشتری ، بهبهانی، دزفولی و سایر اقوام امنیت و آرامش خوبی بر استان حاکم شده است و به رغم تلاشهای فراوان دشمنان هیچگونه خللی در این اتحاد و همدلی مردم خوزستان به وجود نیامده است.

حجت الاسلام حاجتی اضافه کرد مردم خوزستان متشکل از همه اقوام همواره در مناسبتهای مختلف و حتی در زمانهای سخت پای آرمانهای انقلابی خود ایستاده اند و هرگز اجازه نداده اند که مشکلی برای نظام و انقلابشان به وجود بیاید و هر جا که دشمن قصد ورود به اتحاد آنان را داشته خودشان دست دشمن را قطع کرده اند.

وی گفت: خوشبختانه در استان خوزستان اتحاد و همدلی خوبی بین اقوام وجود دارد ونمونه آن همین همایش و گردهمائی پر شوری است که آنان برای دفاع از انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر برگزار شده و همه اقوام با اشتیاق در آن شرکت کرده اند.

برخی از حاضران در جلسه نیز تاکید کردند که به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه اقوام خوزستانی برادرانه و دست در دست هم از انقلاب اسلامی و آرمانهای بزرگ آن حمایت می کنیم و اجازه نمی دهیم که به هیچ وجه این اتحاد و انسجام از هم گسیخته شود.

برچسب ها: خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار