حسن بیادی دبیرکل جمعیت ابادگران جوان، محسن رضایی، حسین دهقان و عزت الله ضرغامی را مصادیق اصولگرای اصلاح طلب و فراجناحی و توانمند دانست که انتخاب یکی از آنها به ریاست جمهوری، باعث پیشرفت کشور می شود
کد خبر: ۹۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 27 January 2021

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از پایگاه خبری دیار کارون، حسن بیادی دبیرکل آبادگران جوان در مصاحبه ای که نخستین بار در نامه نیوز منتشر شد، گفت: اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یک اصولگرای اصلاح طلبِ عاقل و غیراحساساتی همچون آقایان محسن رضایی، حسین دهقان یا مهندس ضرغامی بر سر کار آید، به همراه آقایان رئیسی و قالیباف (که ریاست قوه قضاییه و قوه مقننه را برعهده دارند)، می توانند ریشه فساد خانمان برانداز اداری را نابود، کشور را قانونمند و ساختارهای مدیریتی و حاکمیتی را اصلاح و کارآمد کنند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: جناب آقای دکتر محسن رضایی که برای اکثر افراد ایثارگر و رزمنده و دیگر اقشار مردم قابل احترام است، در توسعه سرمایه‌های نیروی انسانی متجرب و انقلابی ید طولایی دارد، او دارای برنامه بوده است. هم اکنون همکاران و اطرافیانش هم اصلاح طلب و هم اصولگرا هستند.

بیادی افزود: آقای دکتر حسین دهقان فردی خوش‌فکر و با برنامه است و در هر چهار دولت سازندگی، اصلاحات، احمدی نژاد و روحانی یا به عنوان معاون وزیر و معاون رئیس جمهور یا به عنوان وزیر، عضو کابینه‌های گوناگون با تجربیات فراوان در خدمت مردم و کشور بوده است.

این فعال سیاسی ادامه داد: آقای مهندس عزت‌اله ضرغامی سالیان زیاد در صنایع دفاعی، سالیان متمادی در معاونت وزارت ارشاد و ریاست رسانه ملی خدمات ارزشمندی را ارائه داد و ظرفیت خوبی برای خدمت به کشور و مردم عزیز محسوب می شود و می توانند در قوه مجریه مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به حالت دوم آرایش انتخاباتی در جریان اصولگرا، گفت: اجماع طیف های مختلف اصولگرا بر روی آقای قالیباف - علیرغم همه شایستگی هایش برای خدمت در قوه مجریه - اتفاق نمی افتد و متصور هم نمی باشد و اجماع اصولگرایان بر سر ایشان حداقلی و ضعیف خواهد بود مگر مانند آقای روحانی در زمین اصلاح‌طلبان بازی کنند که بعید بنظر می‌رسد.

بیادی با انتقاد از تفکر اشتباه شکل گرفته در اردوگاه اصولگرایی گفت: اصولگرایان با توهم پیروزی قطعی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به اختلاف و انحراف از اهداف عالیه دچار شده‌اند و به راحتی و به سرعت زمینه را برای حذف رفقای خود آماده کرده‌اند. غافل از اینکه اصلاح طلبان با سیاسیت و استراتژی چراغ خاموش و با برنامه همیشگی خود جلو می آیند و قطعا نامزدی قوی را مقابل اصولگرایان به صحنه خواهند آورد.

وی افزود: البته در جبهه اصلاح‌طلبان همچون اصولگرایان این آسیبها با درصدی کمتر قابل مشاهده است و همه غفلتهای این دو جبهه نخ نماشده سیاسی حاکم در کشور ناشی از این است که حقوق شهروندی و نقش مردم را در سپهر سیاسی خود فراموش نموده و بعضا به دنبال سوء استفاده و انحراف اذهان مردم و پیروزی با مشارکت حداقلی مردم هستند که این اهداف خلاف منویات مقام معظم رهبری است و شک نکنید با این روند دولت آینده توفیقاتی نخواهد داشت.

عضو شورای وحدت گفت: البته همه این تحلیل‌ها برای زمانی است که آقای دکتر احمدی‌نژاد یا حضور پیدا نکنند و یا تایید صلاحیت نشوند اما چنانچه ایشان تایید شوند داستان چیز دیگری خواهد شد و صحنه دیگری در انتخابات و رقابت در آن رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار