مدیرکل بنیاد هرمزگان:
تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس با مجاهدت و ایثار ولایت‌پذیری خود را اثبات کردند، لیکن وظیفه مسئولان و جوانان، ولایت‌پذیری و مطالعه دقیق تاریخ انقلاب به عنوان یک ضرورت مهم در پیشبرد اهداف آن است.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 27 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عطا ناوکی سه شنبه هفتم بهمن در یک نشست خبری که همزمان با برنامه‌ کمیته ایثارگران کشور به مناسبت دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: سه عامل اسلامیت نظام، مرجعیت دینی نظام به رهبری امام راحل و مردمی بودن انقلاب اسلامی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذار بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن اشاره به توطئه‌های منافقین و جریان نفوذ در ترور شخصیت‌های انقلابی، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب بعد از اینکه با کمک منافقین به اهداف شیطانی خود نرسیدند، جنگ هشت ساله‌ای به راه انداختند که به دفاع مقدس تبدیل شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه جنگ نابرابر هشت ساله با رهبری حکیمانه امام راحل، روحیه انقلابی مردم، مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان به پیروزی منجر شد و امروز حاصل خون این شهدا در این دفاع مقدس به چله نشستن انقلاب اسلامی است که امسال نیز با همان روحیه انقلابی و قوی‌تر از گذشته چهل و دومین سال را پشت سرمی‌گذاریم.
ناوکی در بخش دیگری به فشارهای حداکثری دشمنان در به زانو درآوردن اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: به رغم فشارهای زیادی که مردم در این چندساله متحمل شده‌اند اما امروز نیز با تدابیر رهبر حکیم انقلاب و روحیه انقلابی مردم این نقشه‌ها و فشارها از بین خواهد رفت و دشمنان خوار و زبون خواهند شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان وظیفه مسئولان و جامعه در قبال حراست از تفکرات امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و منویات رهبر انقلاب را مهم و بزرگ دانست و گفت: قیام عاشورا و مقاومت‌های حضرت زینب(س) و هم‌چنین ولایت‌مداری ام‌البنین(مادر چهارشهید کربلا) نمونه‌های بارزی از مقاومت و ولایت‌مداری برای ما هستند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ویژه برنامه‌های دهه فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و بیان داشت: امسال نیز همزمان با ۱۲ بهمن سالروز انقلاب اسلامی، آیین رژه موتوری در گلزار شهدا و ادای احترام به روح شهدای هشت سال دفاع مقدس، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه‌های ایثار استان برگزار می‌شود.
وی برگزاری مسابقات قرآنی بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجلیل از آن‌ها، برگزاری مراسم لاله‌ها در گلزار شهدای سراسر کشور همزمان با قرائت پیام رهبر انقلاب، حضور جامعه ایثارگران در نمازجمعه با رعایت دستورات بهداشتی را بخش دیگری از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد.
ناوکی اضافه کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی کارکنان و بسیجیان بنیاد، تجلیل از بانوان این نهاد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، برگزاری مسابقات فوتسال جانبازان جام دهه فجر، برگزاری نشست عمومی مدیران و معاونان بنیاد شهید با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه است.
وی در پایان ضمن اشاره به حیله‌های دشمنان جهت از بین بردن ارزش‌های انقلابی ملت ایران، گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس با مجاهدت و ایثار، ولایت‌پذیری خود را اثبات کردند، لیکن وظیفه مسئولان و جوانان، ولایت‌پذیری و مطالعه دقیق تاریخ انقلاب به عنوان یک ضرورت مهم در پیشبرد اهداف آن است.

انتهای پیام /ز 179

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار