فرماندار قرچک گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۳۷ پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، صنعتی، تفریحی در شهر و روستاهای قرچک با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۶۷ نفر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 26 January 2021

 

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در سال جهش تولید و به مناسبت دهه فجر، ۱۴ واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۳۵۵ نفر افتتاح خواهد شد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها افتتاح فاز نهایی کمربندی جنوبی قرچک است که این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و علاوه بر این چند پروژه شهری توسط شهرداری قرچک افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: همچنین هفت پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران روستای ولی آباد، کتابخانه روستای داودآباد، سامانه پایش و نظارت تصویری روستاهای داودآباد، محمدآباد، صالح‌آباد و قشلاق جیتو است.

خطیبی افزود: ۱۱ پروژه نیز توسط شرکت‌های مخابرات و برق در نقاط مختلف شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و در توسعه زیرساخت‌ها اثرگذاری خوبی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار