استاندار ایلام خبر داد؛
استاندار ایلام از تعریف ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در استان ایلام در سال جهش تولید خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ 23 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: با مجموعه اقداماتی انجام شده در راستای تحقق شعار سال، امروز استان ایلام به یکی از استان‌های پیشرو کشور در سال جهش تولید قلمداد می‌شود.

وی افزود: در این راستا و در سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه به ایلام بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان به استان اعتبار اختصاص یافت و از این میزان ۳۷۳ میلیارد تومان به پروژه‌های جهش تولید اختصاص یافت.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با رایزنی‌های گسترده و تلاش‌های انجام گرفته بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد تومان طرح پروژه برای تحقق شعار سال در استان ایلام تعریف شد که در سطح کشور یک رکورد محسوب می‌شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در این راستا سرمایه‌گذاری پروژه‌های مهم حوزه پتروشیمی و صنایع پایین دست نفت و گاز با ۲۴ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان مربوط به واحد الفین پتروشیمی ایلام، پتروشیمی دهلران و توسعه صنایع پایین‌دست پتروایرانیان، طرح‌های حوزه آب و خاک و کشاورزی با اعتبار یک هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان، از مهمترین پروژه‌های جهش تولید در استان ایلام هستند.

سلیمانی دشتکی افزود: همچنین پروژه‌های حوزه صنعت و معدن با اعتبار ۵۹۳ میلیارد تومان، در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان و طرح‌های حوزه گردشگری با اعتبار هفت میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های مهم جهش تولید در استان ایلام به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با اتمام طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف تولیدی نفت و گاز و پتروشیمی، آب، خاک و کشاورزی ضمن تحقق شعار سال، باعث جهش در توسعه استان نیز خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار