فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۴۸ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی ماهشهر و هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 20 January 2021

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز چهارشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی شهرستان ماهشهر، به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا حامل موادمخدر مشکوک شدند و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با موادمخدر یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ حامل موادمخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و متوقف کرد.

سردار صالحی گفت: در بازرسی از این خودروی توقیفی ۴۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف شد.

وی با بیان اینکه در این سلسله عملیات در مجموع ۱۷۱ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدراز نوع حشیش و تریاک کشف شد، اظهار داشت: در این ارتباط ۲ دستگاه خودرو توقیف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار