کد خبر: ۹۳۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 13 January 2021

تابناک خوزستان:

استاندار خوزستان با اشاره به وجود نارضایتی‌ پیرامون روند ارایه تسهیلات کرونایی در استان گفت: هیاتی را در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان موظف به راستی آزمایی چگونگی ارایه تسهیلات کرونایی کرده‌ام و این مساله را به شکل دقیق بررسی می‌کند.

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در حاشیه چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ششمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: گلایه‌هایی در رابطه با ارایه تسهیلات کرونایی از بانک‌های استان اعلام شده بود که گزارش دادند برخی بانک‌ها در این زمینه سختگیرانه عمل می‌کنند و متناسب با تسهیلات و کاری که دولت مجوز آن را داده عمل نکرده‌اند لذا سهم خوزستان در این زمینه کم است.

وی افزود: از سوی دیگر بانک‌ها، دلیل کم بودن سهم خوزستان را در زمینه پرداخت تسهیلات کرونایی نبود متقاضی و نبود علاقمندی متقاضیان به دریافت این تسهیلات اعلام کرده‌اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به این ادعاها دستور تشکیل یک تیم به منظور راستی آزمایی این مساله داده شد و در صورت هرگونه قصور از سوی بانک‌ها به طور قطع برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاوتی در خوزستان بیان کرد: این پروژه‌ها باید تا پایان سال به پایان برسند هر چند به دلیل تغییر قیمت‌ها پیشرفت‌ آنها با کندی روبه رو شد که این مساله در دستور کار و بررسی شد و تصمیم لازم برای پیشرفت در روند به بهره‌برداری رسیدن پروژه ها گرفته شد.

شریعتی گفت: بنا شد پروژه‌هایی که روند اجرایی آنها خوب است مورد حمایت قرار گیرند و در وقت معین تعیین تکلیف شده و به سرانجام برسند.

وی ادامه داد: روند تخصیص اعتبارت روستایی نیز در خوزستان مورد قبول است و بانک‌های استان در این زمینه خوب عمل کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار