مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: کلیه متقاضیانی که به هر دلیلی فاقد پوشش بیمه ای هستند می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و کسانی که تمکن مالی ندارند به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌گیرند و افرادی که تمکن مالی دارند با پرداخت حق بیمه در هزینه‌های درمان خود مشارکت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 12 January 2021
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: کلیه متقاضیانی که به هر دلیلی فاقد پوشش بیمه ای هستند می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.
 
به گزارش تابناک همدان سعید فرجی افزود: برخورداری افراد به این صورت است که افرادی که تمکن مالی ندارند به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌گیرند و افراد فاقد بیمه که تمکن مالی دارند با پرداخت حق بیمه در هزینه‌های درمان خود مشارکت داشته باشند.افراد می توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار گیرند

 طرح تحول در نطام نسخه خوانی

وی در خصوص ارائه خدمات به صورت الکترونیکی نیز تصریح کرد: طرح تحول  در  نظام نسخه خوانی بزرگ‌ترین طرحی است که در حوزه سلامت اتفاق   افتاده  وزارت بهداشت و فناوری اطلاعات مکلف به انجام و همکاری در زمینه  اجرا و  استقرار طرح هستند.

فرجی خاطر نشان ساخت: طبق تاکید قانون برنامه ششم توسعه وزارت بهداشت مکلف است پرونده الکترونیک سلامت را در آحاد جمعیت کشور فراهم کند که میتوان گفت طرح تحول اساسی است که در حوزه سلامت رقم می‌خورد.

 این مقام مسئول یاد آور شد: یکی از بزرگترین طرح‌های کشور که در جریان وقوع است که بعد از استقرار کامل به صورت پرونده الکترونیکی سلامت بسیاری از هزینه‌های سلامت کشور را کاهش می‌دهد و از دوباره کاری‌های خدمات تصویر برداری، آزمایش‌ها و ... جلوگیری می‌کند.

فرجی در پایان متذکر شد: متاسفانه این طرح در استان همدان به کندی پیش رفت همکاران ما در نظام پزشکی، گروه پزشکان، انجمن دارو سازان و دیگر گروه‌های پزشکی مقاومتهایی را علیرغم پیگیری‌هایی که برای به ثمر رساندن هر چه سریعتر طرح در استان و قرار گرفتن در مقام استان‌های پیشرو توفیقی نداشت که نهایتا در شش ماه گذشته با برگزاری جلسات فشرده شاهد روند افزایشی و تصاعدی بودیم و امیدواریم با تلاش‌ها و پیگیری‌ها بتوان از فواید این طرح بهرهمند شویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار