معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) تا 20 بهمن ماه 1399 خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 09 January 2021

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) تا 20 بهمن ماه 1399 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)،یازدهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع) را برگزار می کند.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره‌ی ائمه معصومین به‌ویژه آقا امام رضا (ع)،شناسایی و معرفی بیشتر شاعران آیینی به‌ویژه شاعران جوان و گرامی‌داشت پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه‌ی سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار این آثار و گسترش آفرینش‌های فرهنگی و دینی در زمینه‌ی شعر به زبان عربی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

جمشیدی با اشاره به مهلت و نحوه ارسال آثار به جشنواره گفت: علاقه مندان می توانند تا 20 بهمن ماه سال جاری آثار خود را به نشانی shamstoos.khz99@gmail.com ارسال کنند. جشنواره اسفندماه 1399 در شوش برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به جوایز این دوره از جشنواره که در دو بخش فصیح و شعبی اهدا می شوند اظهار کرد: به نفر اول تندیس جشنواره،لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 35/000/000 ریال ،نفر دوم تندیس جشنواره،لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30/000/000 ریال و نفر سوم تندیس جشنواره،لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 25/000/000 ریال تعلق می گیرد.

وی اضافه کرد: در بخش ویژه پژوهشی به 2 پژوهش برتر بدون اولویت مبلغ 25/000/000 ریال اهدا می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار