به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، دکتر فرهاد ایزدجو،با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 06 January 2021

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، دکتر فرهاد ایزدجو،با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار