کد خبر: ۹۲۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵ 27 December 2020

 مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: حامی باشگاه هستیم و امیدوارم تیم فولاد نماینده شایسته ای برای ایران در جام باشگاه های آسیا باشد.

 علی قلعه نویی  در دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: همانگونه که می دانید این روزها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و بنگاه های اقتصادی کاملاً واضح و مشخص است، ولی با این حال قصد تمامی مسئولان شرکت و هیات مدیره باشگاه حمایت از مجموعه باشگاه است.

وی با بیان اینکه باشگاه فولاد از کادر مدیریتی و فنی کاملاً حرفه ای و مجرب برخوردار بوده و همه بر این موضوع واقف هستند افزود: مجموعه کارکنان فولاد، هواداران و هیات مدیره شرکت و سهامداران عمده همه از باشگاه فولاد خوزستان انتظاراتی دارند و امیدواریم که با قهرمانی و با یک جایگاه خوب، خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: ما شرایط فوتبال را درک می کنیم و از تلاش های کادر فنی و بازیکنان تیم آگاه بوده و به آنها ایمان داریم. با توجه به هفته های ابتدایی لیگ و نزدیک بودن امتیاز تیم ها، فولاد اکنون شرایط خوبی دارد، اما با تمام این تفاسیر دوست داریم که جایگاه فولاد خوزستان بهتر از قبل شود و در پلی آف آسیا و رقابت های پیش بهترین نتیجه را کسب کند.

در ادامه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و حمایت‌های مدیرعامل و پرسنل شرکت فولاد و به ویژه هواداران خون گرم این تیم گفت: فولاد خوزستان یکی از برترین ها باشگاه های حال حاضر کشور است و شرایطی بسیار حرفه ای دارد و خوشحالم که مدیرعامل جدید شرکت، دیدگاه سازنده و حمایتی دارد.

وی با بیان اینکه فولاد در فصل گشته سال سختی را پشت سر گذاشت ولی موفق به کسب سهمیه آسیایی شد و این موضوع سطح انتظارات را بالاتر برد افزود: در فصل گذشته حضور در جمع پنج تیم بالای جدول عملکرد قابل قبولی بود، اما همانگونه که عنوان شد همه جایگاه بالاتری می خواهند.

آذری بیان کرد: در لیگ امسال رقابت سختی بین تیم ها وجود دارد و نزدیک بودن امتیازها تا هفته هشتم گواه این موضوع است اما اطمینان دارم که با وجود همه حساسیت ها با جدیت و همدلی که در مجموعه تیم شکل گرفته برای رسیدن به بهترین عنوان یعنی قهرمانی فولاد در لیگ و بالابردن جام قهرمانی تلاش می کنیم و امیدوارم هفته پایانی در شهر مقدس مشهد و در جوار حرم مطهر آقا امام رضا (ع) جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد از بخش های مختلف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و پروژه های توسعه ای آن بازدید کرد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۰ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار