مجوز حرفه ای باشگاه فولاد خوستان در سال ۲۰۲۱ توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 20 December 2020

مسئول مجوز حرفه ای باشگاه فولاد خوزستان روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به الزمات کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاکید و حمایت مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این زمینه، کمیته ای متشکل از مدیر روابط عمومی و مدیر مالی باشگاه راه اندازی شد تا روند دریافت مجوز حرفه ای باشگاه به خوبی طی شود.

وی عنوان کرد: در زمان مقرر فرم ها و الزامات حرفه‌ای سازی باشگاه در سامانه مربوطه بارگذاری و پس از بررسی های صورت گرفته از سوی کمیته مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز باشگاه فولاد خوزستان در سال ۲۰۲۱ صادر شد.

فولاد خوزستان جزو معدود باشگاه های ایران محسوب می شود که در تمام رده های سنی فعالیت می کند و دارای یک آکادمی قوی است. بسیاری از بازیکنان رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید این باشگاه در تیم های ملی کشورمان حضور دارند. همچنین تیم بزرگسالان فولاد سال گذشته با قرار گرفتن در جایگاه سومی لیگ، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۰ امتیاز از هفت بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باید در اهواز به مصاف تیم نساجی مازندران برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار