مسئول سازمان بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح استان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ 06 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید سازمان بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده مسئول سازمان بازرسی سپاه فتح, سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح, حجت الاسلام سیاوش علیزاده مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد تخصصی بسیج اقشار و جمعی از مسئولان اقشار بسیج در سالن ستاد تخصصی بسیج اقشار استان برگزار شد.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددر این آیین ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه و گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو مطالبی در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تهدیدات پیش روی کشور و ضرورت مقابله با این تهدیدها عنوان کردند.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو در ادامه به نقش تاثیرگذار اصناف در توسعه اقتصادی و تامین نیازهای مردم اشاره کرد و گفت: در شرایط خاص کرونایی نیز اصناف مصوبات ستاد کرونا را اجرا و در راستای جلوگیری از شیوع کووید 19 و همچنین کمک به سلامت مردم در صحنه هستند.

وی از زحمات و تلاش ها ی سرهنگ پاسدار ولی شکوهیان مسئول پیشین سازمان بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و برای مسئول جدید این سازمان آرزوی توفیق کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد تخصصی بسیج اقشار ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت: روز دانشجو در تاریخ و تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مقاومت در برابر استکبار ثبت و ماندگار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیاوش علیزاده در ادامه به آیات قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در خصوص خوشرویی با مردم در همه زمینه ها و همچنین خوشرویی در برخورد با اعضای خانواده مطالبی را بیان کردند.

مسئول سازمان بازرسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت ،شهدای مدافع حرم و 11 هزار شهید اصناف گفت: شهید عراقی از شهدای شاخص اصناف کشور بودند که به همراه فرزندش توسط گروه فرقان به شهادت رسیدند و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش بسیار مهمی داشتند.

سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده با اشاره به اینکه سه میلیون نفر از جمعیت کشور را اصناف تشکیل می دهند گفت: ماموریت هایی برای سازمان بسیج اصناف تعریف شده است که در وهله نخست باید صاحبان صنوف را برای عضویت در بسیج اصناف ترغیب کنیم و این احساس را در انها بوجود بیاوریم که گوش شنوایی برای شنیدن سخنان آنها وجود دارد.

وی بیان کرد: الگو شدن و اسلامی شدن بازار از اهداف سازمان بسیج اصناف است.

فرضی زاده ابراز داشت: گسترش نماز اول وقت بین بازاریان ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بازار ، تولید و ترویج پوشاک ایرانی اسلامی، تکریم خانواده شهدای اصناف و برگزاری یادواره های شهدای اصناف ، جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی ، برگزاری اردوهای جهادی به منظور استفاده از ظرفیت این قشر برای کمک به مناطق محروم از دیگر اهداف این سازمان است.

وی از تلاش ها و خدمات 30 ساله سرهنگ پاسدار ولی شکوهیان در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

در پایان این آیین نیز سرهنگ پاسدار محمد سعادت به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار ولی شکوهیان مسئول پیشین این سازمان تجلیل شد.

گفتنی است، سرهنگ پاسدار ولی شکوهیان مسئول پیشین سازمان بسیج اصناف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بودند که امروز بازنشسته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار