رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: به علت ادامه بارش سنگین برف در منطقه و احتمال سقوط بهمن در جاده خلخال - پونل این مسیر ارتباطی استان اردبیل - گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 29 November 2020

معروف خسروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش‌های راهداران برای نگهداری مسیر ارتباطی خلخال -ه پونل در استان گیلان به علت ادامه بارندگی‌های سنگین برف بی‌نتیجه بود.

او اظهارداشت: برای پیشگیری از وقوع هرگونه حوادث احتمالی ناشی از سقوط بهمن در طول مسیر بهمن‌گیر این جاده ارتباطی با هماهنگی مرکز مدیریت راه‌های کشور و ادارت کل راهداری و حمل و نقل  استان‌های گیلان و اردبیل تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام می‌شود.

وی گفت: این مسدودیت از هر ۲ سمت شهرستان‌های خلخال در استان اردبیل و رضوانشهر در استان گیلان بوده و مسافرانی که قصد تردد به استان همسایه گیلان و یا خلخال از سمت این استان را دارند  برای تردد از مسیر جایگزین خلخال - اسالم و بالعکس استفاده کنند.

خسروی از ادامه بارش سنگین برف در خلخال خبر داد و افزود: سطح تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان برفی و لغزنده است.

وی با بیان اینکه با تلاش ۲ روزه راهداران بخش مهمی از راه‌های مسدود شده روستایی خلخال بازگشایی و امکان تردد خودروها در این مسیرها فراهم شده است، افزود: تعدادی از راه‌های بازگشایی شده در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور دوباره مسدود شده است. 

رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از آغاز موج جدیدی از بارندگی‌های برف در این شهر و مناطق تابعه خبرداد و گفت: بارش تا پایان روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.

فرامرز فرض‌الله‌پور اظهارداشت: در آذرماه امسال بیش از ۵۵ میلیتر برف و باران در شهر خلخال باریده که این میزان بر اساس گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های باران سنجی متفاوت است.

وی افزود: حداقل دمای امروز خلخال با ۱۱ درجه افزایش به چهار درجه زیر صفر رسیده است.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار