استاندالر ایلام؛
استاندار ایلام با بیان اینکه غربالگری منسجم و وسیع محله به محله زنجیره کرونا در استان را قطع می‌کند، گفت: این غربالگری در طول هفته اخیر با همکاری بسیج، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، هلال احمر و بهداشت و درمان برای قطع زنجیره کرونا در استان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 28 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی بیان کرد: از آنجا که تصمیمات اعلامی معاونت امور استخدامی ریاست جمهوری در ارتباط با تعطیلی ادارات دارای تناقض است و از طرفی برخی از ادارات و دستگاه‌های غیر اجرایی خارج از تصمیم گیری دولت بوده، صبر می‌کنیم تا امروز این موضوع در ستاد ملی کرونا تعیین تکلیف شود.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه غربالگری منسجم و وسیع محله به محله زنجیره کرونا در استان را قطع می‌کند، گفت: این غربالگری در طول هفته اخیر با همکاری بسیج، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، هلال احمر و بهداشت و درمان برای قطع زنجیره کرونا در استان آغاز شده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: قبل از روزانه حدود ۳۰۰ تست کرونا در استان ایلام گرفته می‌شد، اما اکنون این میزان به بیش از ۷۰۰ تست در روز رسیده است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه تمامی مطالبات، بدهی‌های بانکی و قبوض ها در زمان تعطیلات کرونا امهال می‌شود، افزود: تاریخ سررسید چک‌های اصناف و بازاریان نیز در زمان تعطیلی به دلیل محدودیت‌های کرونا بلا اثر و امهال می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار