شرکت گاز استان اصفهان با گازرسانی به ۱۱۰ شهر و بیش از هزار روستا در استان ، در رتبه اول گاز رسانی در کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 27 November 2020

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اصفهان در آین معرفی رئیس جدید اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در حال حاضر به بیش از ۱۸ هزار صنعت کوچک و بزرگ در استان گاز رسانی شده که نقش موثری در کاهش آلایندگی و استفاده از سوخت مازوت در این استان ایجاد کرده است.
ابوالقاسم عسگری افزود: هم اکنون ۵ میلیون نفر از جمعیت استان اصفهان از گاز استفاده می‌کنند و بیش از ۷۰ درصد مصرف انرژی در این منطقه با مصرف گاز است.
وی همچنین گفت: با جمع شدن ۵ درصد گاز در مکان بسته انفجار رخ می‌دهد و شهروندان با سرد شدن هوا، علاوه بر آزمایش اتصالات گاز رسانی با کف و استفاه از شیلنگ و بست لوله استاندارد، لوله‌های دودکش و خروجی هوا را بررسی کنند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری شاهین شهر و میمه هم گفت: در دوسال گذشته تعداد پست‌های امداد گاز در این شهرستان از سه به ۶ پست امداد در شاهین شهر، گز، گرگاب، میمه، وزوان و لای بید رسیده است.
مهدی خادمی افزود: با توجه به حساسیت شبکه گاز، کمیسیون حفاری در شهرستان فعال است و هر نهادی برای حفاری از شرکت گاز استعلام می‌گیرد.
در این آئین رسول قرائتی به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از خدمات محمد برین رئیس قبلی قدردانی شد.
رسول قرائتی پیش از این رئیس اداره گاز شهرضا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار