رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افتتاح پارک محله ای شهدای مدافع حرم در روز چهارشنبه پنجم آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 23 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: مدیریت شهری کرج طی چند سال اخیر پارک های محله ای متعددی را در مناطق مختلف شهر احداث کرده و در اختیار شهروندان قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک های محله ای امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم و کمبود فضای سبز شهری جبران می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: این رویکرد بیشتر مربوط به محلات کم برخوردار و غیر برخوردار است که فاقد فضای سبز هستند یا کمبود فضای سبز دارند.

بضاعتی پور به نقش پارک‌های محله‌ای در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه پارک محله ای شهدای مدافع حرم به مجموعه بازی کودکان و ست ورزشی مجهز شده است، تاکید کرد: این پارک با مساحت ۱.۲ هکتار در شهرک احسانی نژاد منطقه شش واقع شده و چهارشنبه پنجم آذرماه همزمان با روز بسیج و چهارمین رزمایش مواسات و همدلی با حضور مسئولان شهری به بهره برداری خواهید رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار