رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اغلب ساخت و ساز‌ها در شهرک ولیعصر (ع) خارج از ضوابط شهری است، افزود: اگر ساکنان این منطقه خود را ملزم به دریافت پروانه ساختمان و پرداخت عوارض‌های سالیانه کنند، مطمئنا خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری را از شهرداری دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 14 November 2020

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اتمام آسفالت کوچه‌های خاکی در شهرک ولیعصر(عج) به همت شهرداری منطقه 4 گفت: این شهرک برای انجام پروژه‌های بزرگتر مهیا می‌شود.


به گزارش فارس ، سید مسعود عسگریان در جمع خبرنگاران با تقدیر از عملکرد شهرداری منطقه ۴ در اجرای پروژه‌های مختلف شهری اظهار کرد: شهرک ولیعصر (عج) سال‌هاست که با مشکل آسفالت مواجه است و کوچه‌های خاکی متعدد باعث بروز مشکلات مختلف شهری و اجتماعی برای شهروندان این منطقه شده بود که با برنامه‌ریزی تلاشگران شهرداری موجب افزایش رضایت ساکنان شده است.

وی با اشاره به اینکه همیشه آسفالت از دغدغه‌های شهروندان بوده است، گفت: عزم جدی شهردار منطقه ۴ در راستای رفع مشکلات عدیده و قدیمی آسفالت و کوچه‌های خاکی نشان از شروع پروژه‌های زیرساختی مهم و اثرگذار در این شهرک است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اغلب ساخت و ساز‌ها در شهرک ولیعصر (ع) خارج از ضوابط شهری است، افزود: اگر ساکنان این منطقه خود را ملزم به دریافت پروانه ساختمان و پرداخت عوارض‌های سالیانه کنند، مطمئنا خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری را از شهرداری دریافت می‌کنند.

وی گفت: تمام تلاش شهرداری و شورای شهر بر این است که باری از دوش مردم بردارد و با کاهش مشکلات و اجرای پروژه‌های تاثیرگذار، کیفیت زندگی شهری را برای شهروندان افزایش دهند و این وظیفه‌ای دوطرفه است که شهروندان هم باید شهرداری را یاری دهند.

عسگریان تاکید کرد: این شورا در حمایت از مناطق کم‌برخوردار، سال گذشته دریافت پروانه ساختمان را در قسمت‌هایی از شهر رایگان کرد و این موضوع نشان‌دهنده عزم این شورا بر یاری قشر آسیب‌پذیر است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان نیز گفت: با توجه به اینکه مسأله آسفالت یکی از اولویت‌های شهروندان است و مردم در برخی از مناطق شهر همدان سال‌هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، تصمیم بر آن شد که این معضل در تمام محدوده شهرداری به طور کلی برطرف شود.

مجید یوسفی‌نوید گفت: تمام کوچه‌های خاکی یا دارای آسفالت فرسوده در شهرک ولیعصر (عج) در اولویت ترمیم و بهسازی قرار گرفت که پس از استعلام از شرکت‌های خدمات‌رسان، آسفالت‌ریزی ۸۴ کوچه در آبان‌ماه سال جاری به اتمام رسید که منجر به حل مشکلات خانواده‌های زیادی شد.

وی تاکید کرد: آسفالت معابر، اولویت اول شهرداری منطقه ۴ در سال جاری بود که در کنار آن مجموعه اقداماتی هم در شهرک ولیعصر (عج) انجام شد که امید است با جلب اعتماد شهروندان این منطقه، موجب حمایت و همراهی بیش از پیش آنان در آینده باشیم.

یوسفی‌نوید با اشاره به پخش و تسطیح ۷۵۰۰ تن آسفالت با هزینه ۴۵ میلیارد ریال در شهرک ولیعصر (عج)، گفت: آسفالت معابر گام اول توسعه این منطقه است و برای ادامه این راه، مسائلی همچون زیباسازی، مقاوم‌سازی و تثبیت واحد‌های تجاری را در برنامه داریم که فقط با همراهی و قانون‌مداری شهروندان میسر خواهد بود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم با تفکیک و ساخت‌وساز اصولی، آسایش و امنیت را برای خود و سایرین ایجاد کنند و در آینده درگیر مشکلات متعدد نشوند و شهرداری را در توسعه و زیباسازی این شهرک یاری دهند تا چهره این قسمت از شهر به مرور زمان شکل بهتری پیدا کند.

وی احداث پارک ۱۱ هزار متری، تعریض و گشایش ورودی شهرک با هدف سهولت در تردد، پیاده‌روسازی برای نخستین‌بار، لوله‌گذاری یک کیلومتر از جوی نهری وسط خیابان اصلی و خارج کردن شهرک ولیعصر (عج) با اتصال به انتهای حصار مطهری را از جمله اقدامات موثر شهرداری عنوان کرد که امید است در توسعه و رونق این منطقه اثرگذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار